morkusovic česneky

morkusovic česneky

sobota 13. června 2015

DIY- neb jak na krásnou podlahu

  Všechny Vás moc zdravím,
hodně se mě ptáte na šedou barvu, má venkovní velmi oblíbená a hlavně se tak neokouká, je elegantní a hodí se do různých stylů bydlení.
Odstín Vám neřeknu pač jsou to barvy, tedy zbytky barev od manžela z práce, je to světle šedá, vodou ředitelná a skvěle kryje. název barvy bondex nebo remal.
Dnes jsem natírala podlahu, je to velice efektní, snadné, rychlé a hlavně levné. Tento nápad jsem měla už od začátku, co jsem měla novou dílnu v hlavě. Původně jsem myslela, že si půjčím váleček s nějakým krásným vzorem, ale aplikace na podlahu by byla náročnější. Tak mě napadlo, co si nechat vyrobit šablonu. Našla jsem šikovné lidi, kteří mi ji vyrobily. Vy si ji samo můžete vyrobit sami.
Co tedy potřebujeme?
šablonu, čistý a suchý povrch, barvu vhodnou na danou podlahu, já mám savou (beton) stačí tedy vodou ředitelná barva, váleček a misku na váleček. Hravě to zvládnete bez cizí pomoci.
Pozn. zkoušela jsem použít sprej (na savý povrch nevhodné, vpije se a zmizí)
Jen co to důkladně proschne zafixujeme speciálním nátěrem na beton a bude se moct stěhovat a vybavovat.








29 komentářů:

  1. Nádherné a rozhodně velmi originální!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká podlaha ,super nápad!! Krásné léto!

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi ta podlaha je fakt perfektní, moc se ti povedla vypadá skvěle.. pa Dita

    OdpovědětVymazat
  4. No to je úplne genialne, no nádhera.

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzko nádhera!!! Vypadá to naprosto úžasně!
    Krásný víkend, Renata

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Naprosto mě to uchvátilo. Děkuji za prozrazení postupu.
    Pa a krásnou neděli, Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Wow...Zuzanko,naprosto DOKONALÉ....moc se mi to líbí ♥ ...jsi šikula...posílám moc pozdravů papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné, originální, jedinečné ... prostě je to nádherné !!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzi, to je úúúúúúžasné !!!!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Pekné, starosvetské a pritom aký nápad !

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera! Skvělý nápad i šikovná realizace :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé,nápadité.Jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ta podlaha je fakt úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Nápad za 100 bodov :) Aj výsledok je fantastický :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  15. Zuzan, je to naprosto úžasné, úplně mě to vyrazilo dech, pořád se na ty fotky koukám, jsou prostě dokonalé...já chci taky :0)))). Už se nemohu dočkat dalších fotek z realizace...hezký den Ada

    OdpovědětVymazat
  16. Zuzanko....tak to je naprosto originální a dokonalé.Tleskám, chválím a obdivuji.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Fantastický. Máš bezva nápad. Vynikající výsledek.

    OdpovědětVymazat
  18. Zuzko nádherné,všechno se to tak krásně rýsuje a začíná to tvořit úžasný celek.pa

    OdpovědětVymazat
  19. Nádhera! Jak dokáže být beton romantický, že? :-)

    OdpovědětVymazat
  20. ty jsi nevyčerpatelná studnice nápadů. Nic takového by mne v životě nenapadlo. O5 mi padla brada. Zuzko, budu se opakovat, ale jsi borec :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já koukám jako blázen :-)) je to skvělééé Zuzi

    OdpovědětVymazat
  22. Fantasticke, fantasticke, fantasticke, fantasticke, na to sa neda nic ine napisat. A inspirujuce.

    OdpovědětVymazat
  23. Zuzi kde jste si nechala dělat tu šablonu? Vůbec mě nenapadá kdo by mi nějakou mohl vyrobit :-(

    OdpovědětVymazat
  24. wooooow :) to je super.A šablonu máte odkud?

    OdpovědětVymazat