morkusovic česneky

morkusovic česneky

pondělí 1. srpna 2011

Pozvání na večerní procházku..

Přeji krásný sprnový večer,
   Dnes jsme měli úúúžasnou návštěvu, jestli pak z fotky poznáte jakou??
 Kočenko moc moc děkuji za příjemné odpoledne a zdravíme kluky.

   Zvu Vás na večerní procházku.
Mám ráda, když je čerstvě posekáno, všechno krásně prokoukne a nádherně voní. Konečně se navečer ukázalo i sluníčko,huráááá... tak to vypadá, že by mohlo být zase chvilku léto,.....






                                               už kvetou vřesy



schody, které čekají  na ten pravý nápad co a kam s nimi.. 




 mám moc ráda, když kvete Rúj vlasatá


         nádherně kvetoucí dobromysl
                                                     levandule




Příjemný večer Vám všem Zmorkusovic

8 komentářů:

  1. nádherné fotky, krásný večer Zuzko

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to byla opravdu moc příjemná procházka. Čerstvý vzduch, krásná atmosféra a ani jsem nemusela vstát od PC. Děkuju :-*
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Zuzi, máš to nádherný, zahrada super (závidím Ti prostor) a "můj" plůtek je kouzelnej, já ho nikdy nedotahnu k dokonalosti, jako Ty... fakt nádhera kam se jen podívám...

    OdpovědětVymazat
  4. Hihi poznám ..že by Tereza Vydrová Škarková neboli theresicka? NO a kdyby jsi neměla nápad, tak tě schodů zbavím :-D :-D..mě se hodí všechno...

    OdpovědětVymazat
  5. nádhera doma i venku... jste moc šikovná...:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda jsem přijala pozvání na procházku!!!
    Máš to moc hezké nejen doma,ale i na zahrádce,na dvorku,moc ráda nakukuju,tady i na MMB!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Tato procházka se nedá odmítnout.Vše je krásné a dělá to krásný domov.Koukala jsem,že jste v kozorohu...už se nedivím,že máte tolik nápadů a elánu...to jsou krásní nezmaři :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzanko to je taková krása a návštěvus fuseklačkami poznávám :D To se nemohu zmýlit - Terezička :-) Ráda k vám chodím tady i na mmb :-) Chcete-li nakouknětet ke mne :-)
    Eva www.murkaeva.blog.cz

    OdpovědětVymazat