morkusovic česneky

morkusovic česneky

neděle 6. listopadu 2011

Vřesový závěs

     Všechny Vám moc zdravím,
dnes bylo "jakš takš" dobré počasí, tak se dodělaly jedny z posledních letošních zahradních prácí a poslední truhlíky.
Někde jsem při brouzdání na netu zahlédla vřesový závěs a hrozně se mi líbil.
Nu co si jej neudělat. Kdo by měl zájem si jej též vyrobit, nic na tom není.
Stačí 2 hlíněné květináče, pevný provaz, pár klacíků, hlínu a vřesy.
Já si dala raději provaz na 2x, na konci udělala uzel a přivázala 2 klacíky, aby měl květináč na čem držet.
Provaz ze spodu prostrčíme, nasypeme trochu hlíny, provaz stále držíme napnutý a ve středu!!!, nařízneme rostlinu na výšku, tak aby byl provaz stále v prostřed, zasadíme rostlinu, zkusíme podržet za provaz ve vzduchu, abychom viděli, zda květináč drží rovně, kde se naklání, na opačnou stranu dosypeme hlínu (vyvážíme).
V požadované výšce uděláme uzel a přidáme další klacíky, aby nám držel druhý květináč.
"Navlečeme" druhý květináč a opakujeme stejný postup jako u prvního květináče a pověsíme.
Myslím, že by šel určitě použít místo provazu drát, to jsem také chtěla, ale já měla jen slabý. Příjemné tvoření a ještě příjemnější večer Vaše Zuzka morkusovic




6 komentářů:

  1. Krásný nápad. A děkuju za za návod. Takový závěs by se mi moc líbil. Určitě by teda taky potěšil okolní kočky....což by se teda asi zase nelíbilo mně :o) Musím to nějak pojistit....
    Krásný start do nového týdne, přeju

    OdpovědětVymazat
  2. Das ist eine hervorragende Idee und sieht sehr toll aus. Überaus praktisch und sehr dekorativ, wenn man gleich mehrere Töpfe in verschiedener Höhe aufhängt. Vielen Dank, ich werde das in meinem Garten auch machen. Lieben Gruß, Nik

    OdpovědětVymazat
  3. moc moc děkujiiiii Zuzka
    ich danke Ihnen sehr Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzí mooooc krásný! Super nápad! Kdepak, měla by jsi vkládat častěji, lezu k Tobě denně, panč je to nááááááádhera úplně všechno, co tady máš!

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzanko, to je moc hezká dekorace! A perfektní návod! Vřes už mám v truhlíkách, snad si na to příští rok vzpomenu :o)
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzi, tak to je bezva nápad,jako všechny tvoje ostatní nápady. někdy vyzkouším. Pěkné dny D.

    OdpovědětVymazat