morkusovic česneky

morkusovic česneky

pátek 2. března 2012

Na zahradě

  Krásné páteční popolední Vám všem,
Dnes už není tak krásně jako včera, hodně fouká, ale pořád lepší naž ty mrazy.
Včerejší den jsme stávili na zahradě, už je vše ostříhané, vyhrabané a uklizené. Těď už jen čekat, jak se vše bude pomalinku zelenat. Ptáci doslova hulákají až jsem se smála, jak se překřikují a vzájemně se dorozumívají.

Dnes nám dovezli plotové 5m role z vřesu, už jsou na plotě a vypadají skvěle.





Přikládám pár fotek ze zahrady i sebe jako levoruko pracující. Už jen 2 týdny (doufám) a sudají mi ortézu....



Nově Vám budu přikládat písničky které naprosto zbožňuji a kdykoliv je slyším hlasitost rádia, tv, aj.  jde na hoooodně hlasito...... jako první Armin van Bureen
Krásný nadcházející víkend Vám všem Zuzka morkusovic

6 komentářů:

  1. Ahoj Zuzko, škoda, že je to k nám daleko! Když už máš hotovo, tak bych si Tě pozvala k sobě. Jde vám to pěkně od ruky. Už jsem Ti to jednou psala, ale musím znova - tu obr zahradu Ti závidím ( v dobrém), také po takové toužím. Třeba někdy. Jak mě vždycky škádlí manžel: "Na důchod si postavíme vlastní domek, kde budem sami". Krásný víkend Zuzi ... papa Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, s jarním úklidem zahrady ještě moc nespěchám, také proto, že je ještě hodně mokro, ale musím alespoň ostříhat japonské vrbičky, aby se později krásně vybarvily, u nás se kromě ptáčků také hojně ozývají kočky, prostě jaro je jaro, krásný víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Zuzanko, teda nechápu jak s jednou rukou a ještě k tomu levou dokážeš vůbec něco v zahradě dělat... ty jsi prostě nekustečná.... šikula.. krásný dny pa Dita

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzko, máte nádhernou zahradu! To mi připomnělo, že bychom také měli vyrazit a něco zapracovat :-) Krásnou neděli! J.

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzi, po dlouhé době nakukávám, kluci totiž marodí, což je za trest, když je venku tak krásně... Zírám, jak je u vás bez sněhu, to já si ještě počkám, až budu moci takhle máknout na zahradě. A moc se na to těším, je to pro mě životabudič... Kéž se ti ruka zotavuje, to musí být... to máš doma dvorního kadeřníka Vanessku, ne???? Zahradu máš krásnou:-) pěkný den danča

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi úúžasnáá, to já jsem na zahradu ještě ani nemrkla.

    OdpovědětVymazat