morkusovic česneky

morkusovic česneky

pátek 13. dubna 2012

Miluji GG

   Krásné odpolední...
počasí je opravdu prapodivné, ale už není taková zima a déšť je opravdu potřeba, aby vše krásně klíčilo a rostlo.
   Fotky které Vám dnes ukáži, jsou to takové, které jsem měla v mysli hodně dlouho a dnes na její realizaci konečně došlo, .....srdečně Vás zvu....




















             Krásný večer Vám všem Zuzka morkusovic

16 komentářů:

  1. Zuzi máš to nádherné hned bych si přisedla .. opravdu.. dorazl ti ten e mail s odkazem na ty molitany ??? krásný den pa kočenko Dita

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera Zuzanko,také bych si přisedla,jen se obávám,že nás u tebe za chvíli bude sedět hafec:-)))Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi, nádhera. Tahle zelinkavá barva mě také oslovila! Škoda jen, že se mi nikam moc nehodí - zatím... Krásný nadcházející víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi tak to je krása. Tam se musí pít čajík a číst samo!Užasný koutek. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzko, to je neuveritelne krasne a pohodove. Tak snad uz brzy. Nojo nojo GG to je krasy na jednom miste, uz si jenom vybrat.

    OdpovědětVymazat
  6. krásní posezení, neodolala bych ....

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Zuzko, to je nádhera. Konečně se občas objeví den, kdy si jde udělat takovouhle pohodu na zahrádce a hodit všechno za hlavu.
    Hezkou neděli
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Uměla bych se tam uvelebit! Krásné fotečky, nádherné polštářky... a vůbec příjemné posezení :-) J.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Zuzko, zastav se u mě. Máš u mě překvapení ... Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Zuzanko, nádherné fotky manžel touží přesně po tomto křeslo nebo lavičce. Drahá mám u mne na blogu ocenění. Pěkný večer Lea

    OdpovědětVymazat
  11. Wonderful colours! Do you have summer already? We still have a long way to go until it looks so warm and green outside! Have a great week end soon!

    OdpovědětVymazat
  12. Zuzi tvou práci velmi obdivuji a na mém blogu máš zasloužené ocenění Marcela

    OdpovědětVymazat
  13. Zuzanko,nádhera...máš u mě na blogu hodnocení...měj se moc krásně papa Klára

    OdpovědětVymazat
  14. To je nádhera! Radost pohledět!

    OdpovědětVymazat