morkusovic česneky

morkusovic česneky

pondělí 2. července 2012

moje práce moje hobby

   Krásný večer Vám všem,
určitě mi dáte za pravdu, není nad to živit se koníčkem a být si svým vlastním pánem. Je pravda, že to není zadarmo, vše má své pro a proti....
Srdečně zvu na prohlídku mé práce, kterou mám aktuálně skladem. Kdyby kohokoliv cokoliv zajímalo, klidně bez ostychu písněte.
PS: balím velice pečlivě... pro ty co mají obavu z naší pošty
























Krásný večer Zuzka morkusovic

10 komentářů:

  1. Milá Zuzi,
    krásná práce. Moji favorité jsou slípky a ježci. Ti jsou famózní. Hodně štěstí v práci a spoustu spokojených zákazníků. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Já se chystám na lítací kočku...no a kytičky nemají chybu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi, krása a mohu jen potvrdit, balíš opravdu pečlivě. Brala jsem od tebe již několikrát a nikdy žádný problém. Krásný večer a spoustu tvůrčích nápadů ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná přehlídka!!! a mohu jen ráda potvrdit, že balíte opravdu pečlivě! :-) J.

    OdpovědětVymazat
  5. Many nice and funny faces here! They make me smile! Have a nice summer!

    OdpovědětVymazat
  6. KRÁSA--mě se líbí úúúúplně všechno :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Przepiękne rzeczy tworzysz,jeże i kurki przeurocze.Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné kousky, brala bych je všechny :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzanko moc se mi u Tebe líbí,krásná keramika užasně naaranžované a inspirující.Ráda se k Tobě vracím!
    Luďka

    OdpovědětVymazat