morkusovic česneky

morkusovic česneky

čtvrtek 12. září 2013

MAXI KVÍTÍ

   Všechny Vám moc zdravím,
děkuji za Vaši účast v tipování. Toto kvítí jak jsem už psala, jsem nosila v hlavě dlouho, jen jsem se k němu dostala až teď. Zatím jsou bílé a budou zelenkavé, mají průměr 30cm, jsou nasazovací na pořádnou bambusovou tyč, je součástí.
   Tu je v celé kráse




A kolik, že váží? bez mála kilo a půl, přesně 1455g, tu byly v tipování velké rozdíly, tak aby to bylo spravedlivé, zítra s Vani vylosujeme výherce.
Přeji krásný večer a zítra po 20h
Vaše

5 komentářů:

  1. No páni, manžel říkal, že se má určitě hádat i váha listů, já naopak myslela, kolik je váha vnitřku:-)))Příště na něj tedy dám:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzí, to se Ti povedlo, květ je nádherný a s jemnými detaily, které jej zdobí jako krajka.... jsi mistr!
    Měj se krásně,
    Monča

    OdpovědětVymazat
  3. no teda, a já jsem si říkala, že to bude těžký, ale tolik jsem fakt netipovala. Ale i tak jsem tipovala dost.
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  4. A ja som sa už tešila´, že som uhádla najbližšie. No čo už, škoda. Ale kvet sa ti ozaj podaril. Mmirka

    OdpovědětVymazat
  5. Chi, chi .... tak to jsem byla se svými 200g těsně vedle .....Marki

    PS: tvé "maxikvítí" je nádherné !!!!

    OdpovědětVymazat