morkusovic česneky

morkusovic česneky

čtvrtek 29. května 2014

konec května..

   krásný ač, tedy u nás, upršený den,
tento týden, kromě sněhu a mrazu, se vystřídalo opravdu různorodé počasí, ať tropy, krupobití, průtrže, "mrnikání" tak dnes i kosa.
   Zahrada je opravdu jako v Anglii, vše roste před očima, nu a těch zatracených slimákůůů, děs... opravdu jsem vděčná za své vysoké dřevěné záhony, tam fakt nelezou. Včera v momentě, kdy nelilo jen krápalo, nedalo mi to jít se na zahradu podívat, co průtrže provedly, je to celkem v pohodě, odnesly to první kvetoucí pivoňky, ostatní se tepráve chystají. Nějaká potvora či potvory mi sežraly majoránku, musela jsem si koupit novou. Chystám si starou vaničku, dám si ji na dvůr, po štěrku taky slimáci nelezou, to by bylo, abych na ně nevyzrála.....
Tu je pár podvečerních fotek, kdy bylo krásně...























5 komentářů:

  1. nádherné fotečky......z kočičky nebo kocourka jsem přímo unešená......:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko nádhera!A těším se na další nádherné fotečky!

    OdpovědětVymazat
  3. Och, toto je tak krásna záhrada. Vždy keď si prezerám fotografie vašej záhradky mám chuť ihneď vybehnúť do tej našej a skrášľovať, presádzať, okopávať...:)
    Ešte raz krásne fotografie, vlastne ako vždy.
    Pekný dník Ti prajem.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat