morkusovic česneky

morkusovic česneky

úterý 7. července 2015

levandule

    Všechny Vás moc zdravím,
venku máme úmorné vedro a sucho, dnes když jsem viděla tu povadlou zahradu, nejlepší by byly kaktusy..... ale levanduli, té se daří.
Nastala doba sklizně, ta vůůůůůně, tu já miluji








15 komentářů:

  1. Zuzo,to je tedy úroda jako v Provance:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné...také budu sklízet.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné, Zuzko. Kde takové množství levandule se na Vaší zahradě ukrývá? Teď každému jednu tuhle obr kytici do pokoje a máte pokoj od komárů :) Nemluvě o tom voňavém spaní :) Krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  4. Tady se žnulo srpem:-))) Taky jsem sklízela, ale tak velkou a bohatou ji opravdu nemám:_)

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzi, cítím tu vůni až sem.. Krásné fotky. Na sklízení potřebuješ kosu, že?
    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Jo jo Zuzi, letos se levanduli opravdu daří.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  7. Páááni - té ale je... já jsem ráda, když si seberu ze zahrady těch pár svazečků :)))
    Nádhera!!! Musí to u Vás všude táák krásně vonět :)
    Krásný den a ještě hezčí léto přeji. Renata

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná levandulka, obdivuji ty dlouhé klásky ... u nás je drobná. Krásné léto přeji Maru

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj
    No to je nádhera.Bezva sklizeň.Také mám,ale takové množství...to tedy ne.
    Měj se hezké dny Marťula

    OdpovědětVymazat
  10. To je ale úroda!!!! Milujem levanduľu, mám ju všade :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  11. To je krása! Kolik té levandule asi zahrada skrývá? Celý lán? :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Levandule velikosti obilného klasu - to musí být už vyšlechtěná odrůda - ale nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Zuzanka, to je nádhera!!! Dajú sa u Vás kúpiť tie maxi zväzky levandule?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc zdravím,
      ano jsou i na prodej. Písněte mi na mail morkusova.zuzana@seznam.cz mějte se Zuzka morkusovic

      Vymazat
  14. Zuzanko to máte nádhernou dlouhý klas! Jakou máte odrůdu? Mějte se krásné! Ivana

    OdpovědětVymazat