morkusovic česneky

morkusovic česneky

úterý 8. listopadu 2011

Co nám doma schází, aneb jak na českou verzi

Krásný večer Vám všem,
    předem musím hlásit, že reportáž z letní kuchyně v pořadu "Receptář prima nápadů" bude v neděli 20. 11.

Už delší dobu lovím záznamník toho co nám doma schází, hlavně z praktického důvodu. Český se občas objeví, ale je moc drahý, neb je původní a se seznamem v dnešní době moc nepoužitelným.
Napadlo mě, co si objednat v cizím jazyku, se kterými se roztrhl pytel. Výběr je opravdu velký a jsou cenově velice dostupné.

Tak jak na to:
Plechový seznam, vytisknutý Váš seznam (šikulky si vytvoří seznam na počítači a poté si jej vytisknou) Kdo s počítačem není takový kámoš, jako já, poprosí nějakou šikulku, jako já poprosila  Verunku, tím to jí moc a moc děkuji. Dále potřebujete obyčejné lepidlo na papír, aquarell pastelky, štětec a vodu do kelímku(můžete použít i vlhčené ubrousky). Pastelky se koupí běžně v papírnictví, nebo si můžete použít vodovky, nebo obyčejné pastelky, voskovky....

Vytisknutý seznam jsem ručně po obvodu otrhala

Poté jsem šedou a khaki pastelkou- naplocho, vykreslila celý seznam.

Plechový seznam jsem potřela lepidlem na papír a přilepila papírový seznam

Aquarellové pastelky se po namočení vodou chovají jako vodovky, buď štětcem nebo vlhčeným ubrouskem vystínujete tak, aby nebyly vidět tahy pastelkami, necháte uschnout.
Až to zaschne můžete vzít opět pastelky a dostínovat do ztracena. Můžete jako já nakreslit nějaký kuchyňský motiv. A je hotovo.





Přeji příjemný večer i případné tvoření Vaše Zuzka morkusovic















14 komentářů:

  1. Zůůůůůůůůůůůůůůůůtíííííííííííííí t en je parááááááááááádnííí, moooooooooooc sepovedl, snad si taky jednu takový pověsím do své kuch. pá a pěkný večer MArkéta

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzko, je nádherný. Bohužel moje šikovnost na tyhle věci ja na úplně opačné straně stupnice než Tvoje. Takže pokoušet se o něco podobného asi nebudu.
    Hezký večer a těším se na Receptář
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. No jsi prostě jednička, Receptářová hvězdička :-) už se na to moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi, budu se opakoval, ale prostě perfektní nápad. Mě se také líbil, ale vadilo mi, že je v cizím jazyce. A přemýšlela jsem jak vytvořit český. Už vím!!! Krásný večer přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Opět mediální Zuzka nepřekvapuje svým super nápadem :-)
    Jsi fakt šikula !!!!!!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzko,
    ty mě vždycky něčím dostaneš ;-)
    Tahle vychytávka nemá chybu !
    S tímhle seznamem ti doma už nikdy nic chybět nebude ;-)
    A na tebe se už moc v TV těším ! :-)
    pa Ilona D.

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzánko, opět skvělý nápad!!! Je to parádní!! A na receptář se těším. Přeji krásné dny. Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. No ty jsi prostě BOREC! Mám ráda nápady českých hlaviček za pár kaček. A mám ráda akvarelové pastelky. Takže pro mně dvojitá radost. Díky, Zuzanko!

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzanko, nemám slov! Nádhera!
    Hezké odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Thats a smart little thing!! Me like! :-) Have a nice new week!! HUGS

    OdpovědětVymazat
  11. Zuzko,
    konečně jsem Vás tu objevila .O))
    Krásný blog, krásná keramika a musím v neděli sledovat telku, ta Vaše letní kuchyňka nemá konkurenci :o) Už jsem ji obdivovala na MMB
    Mějte pěkný večer
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat