morkusovic česneky

morkusovic česneky

úterý 5. července 2011

moje práce.... moje hobby

Krásný večer Vám všem,
předem musím poděkovat za krásné komentáře a milé a povzbuzující maily....děkujiiiii
Tyto srdíčka už mám dlouho uložené, moc se mi líbí, třeba je bude dělat i někdo u nás...

Mé povolání: keramik
Bude to už moooooc let co jsem o jedněch letních prázdninách, ještě základní školou povinná, přičuchla k hlíně. Byl to 14ti denní kurz v Praze (celá rodina z Prahy pochází), který mi přes známé domluvil můj děda.
Tenkrát bylo celkem dost složité se k něčemu takovému dostat. Bylo to nááádherné, strašně mě to chytlo a už to ve mě zůstalo, sice dřímat.....a už je to téměř 12let co keramiku dělám a téměř 10let co jí živím...
Mám za sebou několik výstav, mnoholeté vedení kroužků a mé výrobky jsou už po celé naší republice, ale také všude možně po světě....
Nu není nad to živit se koníčkem, jinak by má keramika nevypadala jak vypadá.
Má hlava je neustále nabitá tolika nápady, které se rodí stále, je jedno jestli jsem na nákupu, na návštěvě, chystám se usnout, nebo sedím na wc...chi chi chi, prostě mě přepadájí furt a všude.......
   Na fotkách Vás provedu svou dílnou.... račte vstoupit
    za těmito dveřmi je má dílna..
     dílna plná všeho možného i nemožného...
        sušící a odkládací regály
 toto jsou výrobky po prvním tzv. přežahu na 900°C
    toto jsou mokré..sušící se výrobky
 toto už jsou vyschlé výrobky nachystané na první výpal (přežah)
  můj pracovní stůl, schnoucí polotovary
 vidíte dobře, prázdniny pro mě znamenají...stovky ba i tisíce ozdob
                            sušící regály
schnoucí výrobky- dýně, letos budou i nové druhy, moc se těším, už teď jsou úžasné
jedny z mých nejdůležitějších náčiní, bez kterých se u žádného výrobku neobejdu
spouuusta všelijakých náčiní, pomůcek, udělátek....



toto je má pec, vzhled klame, není nejmladší, ale ve vnitř je jako nová, jak vypadá ve vnitř Vám též ukážu, teď pálím.... Jmenuje se Béďa, toto jméno dostala, když mi jí dovezli z Německa, kde mi jí na míru vyrobily....někdo si povídá s kytkami, no ne že bych si s ní povídala, ale pochválit ji musím, je to má součást, není to nijak levná záležitost a bez ní bych se neobešla....





 toto je pohled hned jak vykouknu ze dveří
                        ....... a po této cestě jdu domů....

Přeji Vám krásný večer, kdyby Vás cokoliv zajímalo, klidně se ptejte.... Vaše Zmorkusovic

5 komentářů:

  1. Zuzi, nádhera, je vidět, že opravdu tvoje práce je tvým koníčkem. Moc pěkný blog. Úžasné bydlení, dekorace, zahrada, už na mmb jsem se kochala tvým bydlením. Přeji ti hodně inspirace, ať se daří a tvé výrobky dělají ostatním velkou radost. Dana

    OdpovědětVymazat
  2. AHOJTE ZUZKO, DÍLNIČKA JE NAPROSTO ÚŽASNÁ A VÝTVORY JSOU KOUZELNÉ.
    TAKÉ JSEM LÉTA DĚLALA KERAMIKU, ALE JEN TAK PRO ZÁBAVU.
    NYNÍ ŠIJU A TO MĚ DOST BAVÍ.
    CHVÁLÍM SRDÍČKA JSOU OPRAVDU KRÁSNÁ.
    MOC PĚKNÝ NÁPAD.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ VEČER.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzka, krásna dielňa. A výtvory jedna báseň. Mili

    OdpovědětVymazat
  4. ZUZI TO JE NÁDHERA TA TVOJE DÍLNIČKA A I TVÉ TVOŘENÍ...JSEM UNEŠENÁ...HLAVNĚ MI NAPIŠ JAK VŠE STÍHÁŠ S DĚTMI...MĚJ SE DARČA

    OdpovědětVymazat
  5. Prekrásne kráľovstvo naplnené láskou!
    Zuzka, tu sa Ti musí veľmi dobre pracovať. Prajem Ti, nech sa Ti darí aj naďalej, vecičky z hliny sú úžasné a vidieť v nich vložené srdce. Inak, Tvoju pizzu som stihla urobiť od uverejnenia receptu trikrát. Taký veľký úspech zožala:)
    Pozdravy zo Slovenska

    OdpovědětVymazat