morkusovic česneky

morkusovic česneky

středa 29. května 2013

zahrada 3.pokračování

   Moc Vás zdravím,
děkuji za krásné komentáře.
   Dnes se konečně trochu oteplilo a i dokonce zasvitlo sluníčko, hned jsem využila situace a nafotila pár slunečních fotek, abych až budou dlouhé zimní večery, měla na co koukat.....
Z fotek to možná není poznat, ale vše od ostrůvků, cest, ohraničení,.... je uděláno tak, aby manžel pohodlně a bez překážek všude jednoduše projel s velkou sekačkou. Ptáte se jak máme velkou zahradu, opravdu velkou, ač to třeba nevypadá, ale zatím je využita jen polovina z naší zahrady, zbytek čeká až na ni dojde řada. K naší zahradě patří veliký svah, (je za nízkým plotem s rákosem) na fotce to třeba nevynikne, ale je opravdu velký. Jednou tam budou terasy, a kdoví co ještě...














10 komentářů:

  1. Zuzko, máš úžasnou zahrádku. Vždy se tvými fotkami ráda pokochám ...
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. U Morkušovic je krásně!Zuzi moc zdravím.-)Věra

    OdpovědětVymazat
  3. To je taková nádhera!!Jsem unesena!!A trochu závidím, já mám malinkatou zahrádku..přeji hodně krásy a radosti z takového úžasného bydlení! Elli

    OdpovědětVymazat
  4. Zdjęcia Twojego pięknego ogrodu mogę oglądać cały rok na okrągło.
    Pozdrawiam serdecznie, życzę pięknej pogody na jutro:)

    OdpovědětVymazat
  5. Máte kus práce hotové a ještě vás hodně čeká. Moc mě zaujaly vyvýšené záhony. Budu o nich taky uvažovat. Už mě dost bolí záda.
    Ráda si prohlížím fotky vaši zahrady. je opravdu krásná.

    OdpovědětVymazat
  6. no to je presne zahrada co sa mi pacit :) skvele...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzi, moc pěkné. Ono to ještě změní podobu, až bude osázeno, ale já už to vidím:-)). Ta tvoje letní kuchyně je něco, co mi doma chybí:-).Krásný víkend Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzanko, zahrádku máte prostě nádhernou a opravdu velikou. Ještě máte spousty prostoru, jak se realizovat :) Věřím, že to celé bude prostě nádherné!!! A počasí těžce závidím. U nás je hrozná zima a jen lije a lije :( Tak snad to konečně dojde i k nám :) Mějte krásný víkend, Jolana

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzi, to je nádhera .... tvoje zahrádka je čím dál tím krásnější ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Paní Zuzanko,zahrada je nádherná a venkovní kuchyn nemá chybu.Už vypracovávám návrh pro mého manžela tak snad projde.A ještě jednou děkuji za keramiku všichni mi jí chválí.Mějte krásný slunečný den.Mikeška

    OdpovědětVymazat