morkusovic česneky

morkusovic česneky

čtvrtek 23. května 2013

zahrada

   Všechny Vás moc a moc zdravím a děkuji za nádherné komentáře,
květen se pomalu blíží ke svému konci, venku je opravdu podivné počasí, na noc i tu příští hlásí mrazíky, budu muset zakrýt co půjde, aby jsme, jako loni, o vše nepřišli.
    Na zahradě vše roste do obrovských rozměrů, možná i tím, že je chvíli teplo pak lije atd. Zahradní domek už je hotov, chybí jen zrcadla, která vlepím do starého čela od postele. Mám moc ráda odrazy z různých úhlů, které zrcadla umí. Pnoucí hortenzie, která je také z boku domku, nasadila na květy, tak se těším.
   K domku jsme začli budovat cestu z cihel, kterou bude z jedné strany lemovat levandule s šantou kočičí.
Už jsme vytvořili "mozaiku" z cihel, kterou zítra vysypu jemnými oblázky. Je  to "podlaha" pod slunné sezení,  jeho "záda" budou z jednoduché pergoly na které bude vistárie. Bílé sezení pod vrbou, je jediné stinné místo k odpočinku na naší zahradě.
Dost řečí, zvu na malou procházku.






















13 komentářů:

  1. Zuzko, nádherná zahrada s ohromnou atmosférou, tam se musí odpočívat :)
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzka, záhradný domček je ako zo škandinávskeho blogu, mne sa veľmi páči. Zaujímalo by ma, či ste ho natierali sami a čím. Staviame altánok a premýšľam, čí natriem drevené hranoly. Vopred ďakujem za radu. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni moc zdravím a moc děkuji.
      Domek je natřen barvou Bondex- odstín šedostříbrná matná, bílé je sokrates pololesk.
      Mějte se Zuzka morkusovic

      Vymazat
  3. Zuzko,
    nádhera !!!! Chci se zeptat ,jak se jmenuje pnoucí hortenzie, o které píšeš? Hezké jaro. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu je to hortenzie řapíkatá, kvete bíle, roste pomaleji, zato velmi intenzivně, potřebuje místo a pevnou oporu či podklad.
      Měj se krásně a děkuji Zuzka morkusovic

      Vymazat
  4. Zuzko, fotky jsou opět krásné, jako vždy, já už se tak těším, až nám to taky zaroste,ale teprve začínáme, takže si asi budu muset počkat až na příští rok.Ale nejvíc mě dostalo to osázené kolo, vypadá úchvatně.Kdybych měla větší zahradu, tak ho jdu hned shánět :-D Těším se na další fotky, inspirace není nikdy dost :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzko,já tvoji zahradu pokaždé obdivuji. A to kolo, to jsi vymyslela nádherně. Já jsem měla doma jedno taky a už se těšila, až si jej ozdobím a dotyčný, který mi je daroval, když zjistil, nač jej chci, si pro něj došel zpátky.. Neva, zas nějaké objevím. Krásné dny.Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Zahrada je fantastická. Moc se mi líbí.
    Nemám takovou fantazii a cit pro prostor. Manžel chce volný prostor aby všude mohl sekačkou.

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzko, zbožňuji vaši zahradu! Máte nápady, šmrnc a hlavně šikovné ruce!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzanko, nad kolem jsem se pobavila. Byl to tenkrát opravdu skvělý úlovek, dělá parádu!!! A domeček úžasný :)

    Zuzanko, mohu se zeptat, jak přezimováváte hortenzii v nádobě? Zanášíte ji na zimu domů, nebo jen květináč obalíte...? :)

    Mějte krásný víkend, Jola

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzka,ďakujeme za to , že sa delíš s nami o krásu tvojho bývania.
    Záhrada sa Vám vyvíja do krásy a ten záhradný domček je dokonalý!!!!
    Zaujímalo by ma, prečo si sa rozhodla lemovat novovzniknutý chodník s levandulou (tá mi je jasná :) ) a s šantou kočičí- túto rastlinku nepoznám.Nejak spolu pekne vyniknú, alebo čo?Ďakujem a veľmi Ti fandím :)

    OdpovědětVymazat