morkusovic česneky

morkusovic česneky

úterý 20. srpna 2013

cuketové pyré s bazalkou

   Všechny Vás opět moc zdravím,
moc děkuji za všechny krásné komentáře, moc si jich vážím, jste zlatíčka ...děkujiii

   Já jsem milovník cuket, patizonů aj. podobné zeleniny, kterou si pěstuji. Děti ji moc nemusí, ty tak zeleninu v syrové podobě po kbelících, s tepelně upravenou u nich moc neboduji, ale já nebyla jiná...
   Já zase kromě mini rajčátek, čerstvě utržených a teplých od sluníčka, nemusím žádnou syrovou zeleninu....
Dnes jsem uvařila pyré, krém... každý nazývá jinak. Ta vůně a ta úúúžasná chuť doporučuji, recept mám od mamky, která jej dělá už leta.

Recept je hrozně jednoduchý, cuketa nebo já dnes použila 2 žluté patizony, spařená a šlupky zbavená rajčata, domácí vývar, nebo co používáte běžně, nasekané bazalkové listy. Podusíme do měkka.

 
 Poté rozmixujeme, případně dosolíme, na zjemnění přidáme smetanu (mléko) dozdobíme lísky bazalky.
Dobrou chuť....






7 komentářů:

  1. Zuzi, vypadá to nádherně, hned si jdu opsat recept .....Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, píšu receptík ... další cuketa mi dorůstá, takže se bude hodit.
    Měj se krásně ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně cítím tu vůni bazalky.

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko,fantaztický receptík a přenádherně nadělaná dekorace k tomu,akorát přemýšlím,odkud máte to skvělé prkénko,nikde takové nikdy nevidím,hm.

    OdpovědětVymazat
  5. Cuketku mame veľmi radi...skúsim aj takto. Krásne fotky napovedajú že musí chutiť :-) Ja som včera do cuketky balila zeleninku na uskladnenie, kuk na blog :-) Pozdravujem a prajem krásne dni.

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzí, děkuji za TIP.. cuketky milujeme, pěstujeme, ale pyré z ní ještě neznáme .-) určitě vyzkouším*** a máš úžasné stolování*** krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzanko,od te doby,co jsme se pred dvema lety prestehovali do baracku,se tu cuetam naramne dari,takze letos uz mam za sebou cuketovou nadivku,cuketovou babovku a patrala jsem po cuketove polevce,takze dekuji za tip,protoze se dari i rajcatkum.Jeste planuji cuketovou pomazanku.
    Jdu varit,pa a dekuji za tip.
    Katka

    OdpovědětVymazat