morkusovic česneky

morkusovic česneky

středa 14. září 2011

Podzimní dekorace

   Krááásný podvečer Vám všem,
   Ač chceme či ne, podzim se kvapem blíží. Já osobně mám podzim moc ráda, tolik barev všude kolem, prostě nááádhera. Miluji chryzantémy u nás také doubky či listopadky.
   Každý rok si nakoupím spouuusty různě barevných chyzantém, dělají mi radost až do mrazů, pak je schovám a na jaře nasázím do zahrady, ještě že ji mám tak velkou......

  V dílně když nepočítám vše vánoční, tak mám "zaježkováno".... dodělaní ježci lákaly ke hravému focení. Ježčí fotky, než se rozprchou do nových domovů.





   O víkendu jsme byli na procházce, donesli jsme spoustu přírodnin k podzimnímu dekorování a mému řádění. Vyrobila jsem si z hlíny terakotové kytky, kterými jsem si dozdobila okenní dekoraci a podzimní truhlíky do ulice.






     A do třetice moje šípkování....šípky jsou úúúúžasný nejen dekorační materiál a letos je ho opravdu všude kolem hodně....



   Krásný večer Vám všem Vaše Zmorkusovic

11 komentářů:

  1. Nádhera a já myslela že mám nadekorováno tak to mám ještě co dohánět!!!!Mohu poprosit o cenu ježečků-jsou super!Michaela byvicky@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, nádhera...normál tajím dech!! Jsi obr šikulík!!

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi to je zase nádhery.Dekorace z šípečků je krásná až srdíčko plesá.Zítra vyrážím taky na šípečky a jsou tady krásný žaludy tak snad něco stvořím.Věra.

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzko, krásné podzimní dekorace,krásný ježčí sněm ;-)
    Ať žije barevný PODZIM a tvoření !
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzanko, to je nádhera - ty dekorace jsou úžasné a podzim je kouzelné období plné barev. A ježečci jsou roztomilí. Krásný sluníčkový a barevný podzim. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé to je milenééé. Ježurci se ti tedy fakt vyvedli :))) a moc se mi líbí i ty kyťulky! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  7. I když je na jedné straně trochu škoda, že už léto odchází, tak na druhé straně je super, že na podzim jde vymýšlet tak krásné dekorace z šípků, dýní... a ježečci jsou moc roztomilí :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ježci jsou náádherní, všechno je krásné. Miluji barevný podzim, jen vyrábět letos asi nic nebudu...

    OdpovědětVymazat
  9. Ježci jsou úúúžasní. Znám výše slepice v kurníku (taky božský) . Jo a návod na latinu? Hned začíná patinovat bedny na hračky vnukům, než mne předběhnou a otřískaj to sami. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Ti ježečci jsou opravdu nádherní :-) . Pro mě je až neuvěřitelné, jak může být někdo tak šikovný. Já bych něco takového nedokázala nikdy vyrobit. Dekorace mám ráda, ale všechny mám koupené. Nejraději mám skleněné dekorace . Sice se mohou rozbít, ale to mi nevadí. Dávám si na ně pozor, a když se přece jen něco rozbije, tak si alespoň můžu koupit něco nového :-D .

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný den,všechno je to mooc krásné až mi oči přecházejí.Rada bych jednoho ježečka ubytovala doma.Da se koupit a za kolik penízků?Zdenka

    OdpovědětVymazat