morkusovic česneky

morkusovic česneky

úterý 6. prosince 2011

Návod na letící andělínku

   Všechny Vás co nejsrdečněji zdravím, děkuji za hromadu komentářů, mailů i telefonátů, ani nevíte jak si jich vážím...DĚKUJIIIIII

   Vánoce se mílovými skoky blíží a já mám nejrušnější období, tedy více rušné než rušné bývá....
Vánoční výzdoba konečně hotová, perníčky nám voní po domě, jěště napéct cukroví, a skočit do štědrého dne a užívat neuvěřitelného lidu, na který se táááák těším, ani nevíte jak.

   Kdo jste z Třebíče a okolí srdečně Vás zvu na tradiční Vánoční trhy 10.12. u nás ve Starči (Stařeč, hned první ves za Třebíč- Borovina) vrhy vypuknou ve 13h budu tam též prodávat.
Dále Vás zvu do Moravských Budějovic do zámecké konírny na vánoční prodejní výstavu
 od 13.-15.12. od 9-17h. Zde též budu se svou šikovnou kámoškou...
Minulý týden přišel můj nejoblíbenější časopis Chatař chalupář, mám jej už léta předplacený.
Chalupáře jsem vybalila z neprůhledného obalu a hned na titulní straně na mě vykoukli nádherní andílci, no hned láska na první pohled, nemluvě tedy o té úžasné chalupě, kde ti andílci bydlí. Kdo Chalupáře nemá, toto poslední číslo opravdu doporučuji.

Večer jsem sedla namalovala střih, nastříhala a druhý den byl andílek na světě.
Potřebujeme papír na střih, 2 druhy látek, fix na textil nebo bavlnky, vlnu či bavlnky na vlásky a něco čím andílka vycpeme.
Střih na tělo ve tvaru zvonu 2x, bota 4x, křídlo 4x a hlava 2x

Přišpendlíme na světlou látku a z vlastní zkušennosti jednotlivé střihy obkreslete na látku tužkou či propiskou, vystříhněte cca o 0,5cm větší
Na jinou látku červenou, modrou,...přišpendlíme a vystříhneme i tělo.
Jemně, pomalu přesně podle obkresleného střihu prošijeme boty mimo horní části, křídla mimo rovné části, ale hlavu prošijeme celou.
Prošitou hlavu na jedné straně rovně prostříhneme a otočíme lícem nahoru.
Vše otočené lícem nahoru.
Jemně vycpeme a zašijeme díru na hlavě, kterou jsme prostříhli.
Prošití nebude vidět, bude schované.


Boty a křídla přišpendlíme na lícovou jednu část těla a přiklopíme lícem do vnitř druhou část, přišpendlíme a celé, zdůrazňuji úplně celé prošijeme.

Prošité tělo v části kde bude hlava opatrně prostříhneme, dírou otočíme lícem, botami a křídly ven.


Vycpeme tělo a sešijeme díru, kterou jsme otáčeli.
Vyšijete či namalujete obličej a přišijete zašitými dírami k sobě, za křídly provlékneme šňůrku za kterou andílka zavěsíme. Tak a máte hotovo, je to velice jednoduché.


Přeji příjemné tvoření a ještě příjemnější večer Vaše Zuzka morkusovic











19 komentářů:

  1. ZUZANKO, DĚKUJI UŽ MÁM ČTYŘI UŠITÉ.
    TVÁ ANDĚLKA JE MOC KRÁSNÁ.
    TY MÉ BUDOU PUTOVAT POD STROMEČEK K MÝM NEJBLIŽŠÍM.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Zuzanko, to je tak perfektní návod, že bych to snad i já zvládla!
    Děkuji, mám tě daleko, jinak bych fakt přijela!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry vecer, muzete mi prosim poradit, jake fixy pouzivate na textil?Hledala jsem na netu, ale je toho moc a tápu, co koupit.Šiju z látky panenky a místo vyšívání obličeje bych chtela zkusit malování fixou.Moc dekuju za radu, Renata
    PS.Andilek je krasny, moc se vam povedl :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný andílek!!! Milý kukuč pro dobrou náladu. A tu potřebujeme!

    OdpovědětVymazat
  5. Všem moc moc děkujiiii,
    Heli, Ty taková šikulka, levou zadní.
    Reni stačí v papírnictví koupit fixi na textil, jinak jdou také použít akrylové barvy, ale musíte mít jistější ruku.
    Krásné tvoření Zuzka

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzííí, tebe nic nezastaví :-)) já při šití neprostříhávám, ale nedošívám do konce, pak obrátím a zbytek zapošiju. Těším se, s čím dalším příjdeš :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzí,
    to je tedy holka roztomilá , rozpustilá andělka :-)
    Víš co na tobě obdivuji nejvíce, že pokud tě něco osloví, hned se pustíš do díla . To mě to trvá o hodně déle nebo začnu, ale ty dodělávky . Jako třeba šála pletená na prstech , né a né jí dodělat ;-)
    Tak ať se trhy podaří , bohužel je mám také hodně z ruky .

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzko, moc děkuju za radu, já jsem v tom hledala vědu, papírnictví mě nenapadlo :-) A to se dají hračky pak i vyprat a ten fix se nerozmaže? Děkuju, Renata

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzanko, andělíčci jsou krásní, jsi zlatíčko, že se podělíš i o střih, určitě ho použiju, protože šití není moje silná stránka, ale když ti andělíčci mě v tom časopise tak uchvátily. Také se mi líbil Tvůj návod na pletenou šálu a v televizi recept na pizzu. Přeji krásné adventní dny.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. Zuzí, chataře taky odebíráme, je to časopis, který u nás vládne na záchodě, tam si všichni čteme v klidu, asi to není hygienické, ale zatím se nám nic nestalo :-)
    A musím Tě pochválit za tu ušitou nááádheru, Ty prostě na co sahneš, to Ti fakt jde.
    Přeju krásný den jo a receptář nás pěkně oblaf, ještě že je internet... čekali jsme Tebe a nic, no holt koukáme další neděli :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera. jednou se chci naučit šít....až bude čas...

    OdpovědětVymazat
  12. Zuzanko máš jí suprovou.. přeju Ti ať ti výstava a trhy dopadnou dobře a krásný předvánoční čas... chystám se ti napsat už dlouho ,ale nějak není vůbec čas na delší psaní co bych ráda sesmolila tobě... papa Dita

    OdpovědětVymazat
  13. Zuzanko, krasny andelicek, urcite vyzkousim, uplne me svrbi prsty. Dekuji za navod a preji hezky vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  14. Ta je nádherná!!! Možná zkusím, Rozárku určitě potěší. Je opravdu pěkná!

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Zuzko, přesně jak píšeš Ty mne upoutali v chalupáři ti dva andílci, jenže já k tomu šití moc nejsem, tak se jen smutně na ně koukám. Ale jak říkáš moc pěkné číslo taky vřele doporučuji.Jinak máš moc pěkný blog, radost je se u Tebe zastavit, a už se těším na zahrádku na jaro. Krásný advent přeje Luďka.

    OdpovědětVymazat
  16. Zuzí já jsem si tak přála, aby sem někdo dal návod a ty jsi šikulka ůžasná.....díííkýýýý.Věra.

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý večer Zuzanko,

    moc krásný andílek, hezky se vám povedl, jako vše u Vás. Časopis Chalupář jsem vyhrála na ČT1 v Chalupa je hra a od té doby si ho taky ráda kupuju a poslední číslo je opravdu moc povedené.
    Hezký advent přeje Eva

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Zuzko, děkuji za návod, taky jsem ho viděla v časopise a je nádherný.
    Krásný advent
    Iva

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Zuzko moc pěkně jsi andílka zvládla,mi se taky líbil kvůli tomu jsem si koupila časopis,ale ušít to asi nezvládnu.Líbí se mi Tvoje keramika,a prostě všechno.Moc pěkný blog. Zdraví Luďka.

    OdpovědětVymazat