morkusovic česneky

morkusovic česneky

pondělí 28. července 2014

červencová zahrada

   Krásný večer Vám všem,
mám důležitou zprávu : ZÍTRA 29.7. VYJDE CHATAŘ- CHALUPÁŘ, S NÁVŠTĚVOU U NÁS
   Léto, alespoň u nás, je celkem deštivé, všechno krásně roste, keře snad i před očima, topolovky už měří přes 2 a půl metru, jsou neskutečné. Vybudovali jsme jezírko, ještě chybí osázet břeh a postavit altán, stará okna a dveře už mají nátěr a čekají na sestavení, altán bude na podestě, kvůli nerovnému terénu, podesta bude přecházet pod ořech, kde zůstane kovové sezení v krásném chládku.
Srdečně zvu na procházku.

































13 komentářů:

  1. Zuzanko, andílku, vaše zahrada je oázou. moc děkuji za virtuální procházku. Moc se mi líbí ta vychytávka s trampolínou. Výborný nápad.
    Zuzí, měj se moc hezky, opatruj se a prožijte krásné léto♥
    Monča

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za procházku tvou zahradou. je to balzám na duši. Vždy ji obdivuji. Zítra ráno si jdu koupit časopis.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera.... opravdová nádhera:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko Vaše zahrada je nádherná..tam musí být krásné posezení i relax..je v tom určitě hodně práce a dřiny.
    Zuzunko nezapomněla jsem a určitě se připomenu.Pěkný večer.Anna .

    OdpovědětVymazat
  5. Pastva pro oči, co teprve v reálu to musí být nádhera.Trampolína super nápad v zemi....v pátek budem stavět dětem k narozkám, manžel do země nechtěl:-(Pomalu se už chystám na objednávku abych si mohla nadělit k narozeninám já:-))))Hezké letní dny a příjemné tvoření.Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. Zde se vždycky kochám a zahrada nemá chybu.
    Jste úžasní.
    M.

    OdpovědětVymazat
  7. Vaše zahrada je, Zuzanko, plná krásných zákoutí. Do detailu promyšlená, opravdu paráda!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzanko, časopis si budu muset pořídit, snad se mi to povede zítra. A zahrádka... prostě tiše a v dobrém závidím! :) Ten prostor bych brala hned. Krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Zuzko, jsem ráda, že jsem dnes vše mohla vidět na vlastní oči :) Spoustu dalších úžasných nápadů, super fungující novou pícku a hodně spokojených zákaznic přeje Jana P.

    OdpovědětVymazat
  10. No my teda na zahradu zrovna nedávno pořídili zavlažovací systém. To vám povím zahradníci a zahradnice. To je teda věc. Člověk si pak připadá na té zahradě úplně zbytečně. Ale zase je čas třeba na čtení knihy. Hrozně moc to člověku dodá síly když vidí, jak mu petržel kvete pod rukama.

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Zuzy, v první řadě bych ti chtěl pochválit tvou krásnou zahradu s jezírkem. Jezírko máme také, ale trápí mě tam řasy. Nemáš nějaké osvědčené bakterie do jezírek, které opravdu funguje? Momentálně mám objednané tyto bakterie do jezírek tak snad vše bude v pořádku. Zatím ahoj

    OdpovědětVymazat