morkusovic česneky

morkusovic česneky

úterý 21. dubna 2015

dubnová zahrada

   Všechny Vás po delší době opět zdravím,
zatím stále nekeramičím, má pravá ruka moc neposlouchá, spíš je jak vypůjčená a ještě se špatnými kontakty,... bude to déle než jsem si myslela. Ale v krámku je toho stále spousta....
   Mezitím se u nás dějí věci,...pečlivě dokumentuji, tak Vám pak vložím vše naráz, máte se určitě na co těšit.
   Nu počasí je všelijaké, spíše chladné, dle toho to vypadá i na zahradě, vše se táááák pomalu probouzí, kromě zlatice u nás ještě žádný keř nekvete, teprve se to chystá a hurá letos se snad konečně dočkám rozkvetlé magnolie, kterou mám už 6let a každoročně nějak o ty kítka přišla, tak snad letos.....

















3 komentáře:

  1. Opět kouzelné fotečky, Zuzko. Máte to krásné na zahrádce. U nás to také nějak pomalu roste a to jsme v Polabí, kde většinou vše už je v rozpuku. Hned na první fotografií jsem viděla formu beránka. Máme asi stejnou :) Mou mám po babičce, jen jak dlouho ležela na půdě, je děsně zašlá. Musím ji něčím vydrhnout :) Mějte krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád ještě nemáš ruce v pořádku?! :-o Tak to máš tedy dlouhou pauzu :-( Jsem zvědavá co to bude, to na co se máme těšit ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zahrada ti pěkně kvete. Bude to krása až rozkvete magnolie.
    Přeji ti brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat