morkusovic česneky

morkusovic česneky

úterý 31. května 2016

morkusovic jarmark květen 2016

   Všechny Vás moc a moc zdravím,
děkujeme za krásný sobotní den, poznala jsem zase hromadu nových lidí, kteří k nám na jarmark dorazili z celé ČR. Počasí vyšlo naprosto úžasně, chvilkama sice vedro, ale k osvěžení byla domácí citronáda plná bylinek z mé zahrady a výborné domácí koláčky od sousedky.
   Zajímalo Vás spousta věcí jak ohledně výroby keramiky, zahrady, fasády, starých pokladů, kdyby Vás ještě něco zajímalo, klidně písněte na můj mail (na blogu vpravo nahoře).
Nu a nebudu zdržovat, tu je hromada fotek z jarmarku, děkuji všem Zmorkusovic




















































13 komentářů:

  1. Zuzanko,
    zase mi to nevyšlo :-(
    Ale já jednou dorazím !
    Krásné fotky !

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, Ty jsi nejlepší!
    Krása, úžas, obdiv♥

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi,tak to musel být tedy nádherný jarmark.Krásné věcičky,ale ty slepičky nemají chybu.Hezký večer.Lenka.K

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím Zuzi :-), úžasný, super, nádhera, Kája.

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný Zuzko.... nej jsou ty usměvavé tváře na fotkách v té krásné atmosféře .... jsi prostě skvěláááááááááá -zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. No co mi jiného zbývá než tiše závidět všem, kteří mohli tu krásnou atmosféru zažít na vlastní kůži. =o). Dům v novém kabátku je asi jako kdyby jste se nastěhovali do domu nového a koukám, že se bude ještě asi zastřešovat vstup. Tak ať se Ti, Zuzanko, všechno daří minimálně tak jako dosud ;-). Ivana s panem Sněhulákem

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Zuzí, nádhera. Škoda, že jsem tam nemohla být ale není všem dnům konec. Letos prijedeme aspoň na vánoční jarmark. Určitě!!! Tak ať se Ti daří. Pa Stáňa

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzi, moc jsem na jarmark chtěla, ale měli jsme u nás dětský den. chci se vypravit někdy o víkendu, snad budete mít otevřeno.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  9. Tedy to vypadá krásně! Pochopila jsem správně že se na jarmarku prodávali i jiné než vaše výrobky? Příští rok se třeba také přijedeme podívat ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zuzi, na jarmark jsem se chystala a moc těšila (vždyt to mám k tobě z Jihlavy kousek), bohužel jsem musela na zkoušku :-( u vás je kouzelně. Musím kouknout do nabídky a uase něco pěkného od tebe objednat.
    Krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já právě zjistila, že to k Vám mám půl hodinky cesty... Tak snad příště seberu odvahu a dorazím se podívat! Z fotek jde vidět, že si jarmark užili jak příchozí, tak i "domácí" :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera, tam by se mi taky líbilo..a já bych toho vybrala.

    OdpovědětVymazat
  13. Zuzanko ty jsi BOREC !!!! máš můj velký obdiv Zuza ♥

    OdpovědětVymazat