morkusovic česneky

morkusovic česneky

neděle 18. listopadu 2018

Vánoční morkusovic jarmark 2018 a něco navíc....

   Všechny Vás moc a moc zdravím,
u nás jsou přípravy na již tradiční morkusovic vánoční jarmark v plném proudu, ale od začátku.
   Už to bylo 5 měsíců co jsem absolvovala operaci prsou, podrobnosti si dočtete o příspěvky zpět.
Léto bylo úžasné, prsa se mi nádherně zahojila a i dnes, když se vidím v zrcadle, nemohu se vynadívat, jsem nadšená, jak jsou úžasně "vyrobené", za to obrovské díky panu MUDr. Hýžovi. Pan doktor byl též velmi spokojen tak si pro Vás nachystal překvapení, o tom až za chvilku,...
.... pozorně čtěte celé dál........
  Léto jsem si po oděvní stránce užila, koupila jsem si šaty, halenky aj. na "špagetová" ramínka, chodila bez podprsenky, což v době před 5 měsíci něco nemyslitelného. Musela jsem vyřadit kupu oblečení, pač mi byla trika, halenky aj. obrovské...změnila jsem účes i barvu -což jste někteří mohli v neděli 11.11. vidět v reportáži u nás- jak doma, altánu, v zahradě,... (vychytávky Ládi Hrušky)....život je změna...ne?
   Tak a teď k něčemu, na co se určitě těšíte.
Jak jsem se již zmínila, už za dva týdny a to 1.12. 2018 bude vánoční morkusovic jarmark. Psané sice od 10hod, ale kdo přijede dřív, samo nevadí. Chystám spousty novinek jak do truhlíků, do zahrady, na věnce, dekorace do domácnosti i terasy aj, určitě se máte na co těšit. Také v dekoracích, výzdobě se zase vyřádím. Eva pro Vás také chystá spoustu krasných věcí, nebude chybět domácí sušené dobroty, domácí kdoulový čaj, svařák či koláčky...., vánoční zákoutí, betlém, nasvícená zahrada, a důležité -WC v místě.


     Tak a teď k tomu překvapení a dárku od pana MUDr. Petra Hýži. Mám pro Vás 
DÁRKOVÉ POUKAZY v hodnotě 500Kč od LETICIA klinika plastické chirurgie Brno.
   Použít jej můžete pro sebe, známé, rodiče, jako dárek, to už je na Vás... je třeba vhodný na první nezávaznou konzultaci s panem doktorem Petrem Hýžou, pan doktor je opravdu hrozně milý člověk, bez ostychu v naprostém soukromí se můžete ptát na cokoliv. Kdo má OPRAVDU zájem, napište mi sem či na email, ale pozor pro prvních ......neřeknu kolik!!!! Nebo kdo přijede na vánoční morkusovic jarmark 1.12. 2018, řekne si o poukázku, bude-li, JE JEHO.
( můžete si ji zamluvit)
 



KDOULOVÝ SIRUP
do 4,5l hrnce nakrájím omyté kdoule cca 16kusů (plný hrnec) zalijI vodou a vařím, po půl hodině vsypu 1kg krupicového cukru a vařím cca ještě půl hodiny, prostě rozvařím.
Nechám trochu vychladnout, propasíruji do mÍsy, přidám šťávu ze 2 citronů.
Vroucí vodou vypláchnu lahve a vliji hotový sirup. Po vychladnutí dáme do chladu, pijeme jako šťávu či zalijeme horkou vodou a podáváme jako čaj s kolečkem citrónu.
Na fotce vidíte vpravo už rozvařené kdoule vlevo nová várka.
Mějte se krásně a těšíme se na Vás Vaše



6 komentářů:

  1. Zuzi, je super, že je všechno v pořádku a užíváš si 😉
    Krásný večer!
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko moc ti to sluší a všechny tvé počiny jak na zahradě,tak v domě jsou úžasné a vkusné.Přeji jen to nej....Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Wszystko u Ciebie piękne, obejrzę Targi Świąteczne na Blogu. Zycze zdrowia!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi, teď jsem si zpětně přečetla, co všechno jsi podstoupila a jaká jsi úžasná a statečná žena! Moc a moc přeji ať jsi pořád tak pozitivní a plná elánu a těším se na fotky z jarmarku a také z vašeho krásného bydlení a z překrásné zahrady! Pusuuuuu :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzanko, jsem moc ráda, že se všechno krásně hojí a ty jsi zdravá a spokojená, doufám, že se jarmark vydařil .... přeji ti krásný a pohodový zbytek svátků a šťastný a veselý nový rok ..., Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím Zuzanko,čistě náhodou jsem narazila na váš blog a čtu a prohlížím a čtu a prohlížím........To co děláte a zvládáte je něco tak úžasného,že pro to nemohu najít ta správná slova.Jste neuvěřitelně silná osobnost a já vám z celého srdce fandím a přeji jen to nejlepší.Když jsem četla,co všechno už jste podstoupila a ještě dokážete dělat takové krásy a rozdávat radost a sílu všem ostatním,velmi to na mě zapůsobilo.Díky vám,jsem na cestě k důležitému rozhodnutí a přehodnocení mého postoje k životu vůbec.Moc ráda bych navštívila váš příští jarmark,jen zatím nevím,kdy bude. Přeji vám krásný,tvořivý a hlavně zdravý život. Iva

    OdpovědětVymazat