morkusovic česneky

morkusovic česneky

středa 6. července 2011

Letní ráno...

Všem přeji krásné letní ráno, děkuji za milé komentáře a moc se omlouvám, že neodpovídám, ale ze záhadného důvodu mi nejde nikde komentovat, ani u mě...snad se to už nějak vyřeší......

Dnes je krásné letní ráno, ač ještě před chvilkou bylo pěkně zataženo, ale sluníčko se snaží seč může.
Mám pro Vás pár krásných detailů z mé zahrady. Moc se mi takové záběry líbí, tak třeba potěším i Vaše očka.

 mochyním se letos velmi daří, jsou všude
 lampiónky ...
                                          plamínek od sousedky
                                            lilie





                             kapradina







                                            třezalka
     Kráááásný sluníčkový den Zmorkusovic

6 komentářů:

  1. Krása nevídaná, Zuzka:)
    Komentovať sa Ti bude dať, keď si pri prihlasovaní nezaškrtneš políčko "Neodhlasovat". Vtedy Ti to pôjde. Google už dlhšie blbne:)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzka,mám podobný problém, aj keď postupujem ako píše Janya....
    tak dúfam,že sa to zlepší.....som veľmi rada že vznikol tento Tvoj blog.....želám pekný deň
    jassanka

    OdpovědětVymazat
  3. Alebo zmeňte prehliadač, baby:)

    OdpovědětVymazat
  4. Kočenky moje, moc děkujiiii,Zuzka

    OdpovědětVymazat
  5. Jani děkujiiiiiiiiiiiiiiiiii, hurá mě se zadařilo, nazaškrtla jsem "neodhlašovat" a je to...tak jdu komentovat ke kočenkám, krááásný den Zuzka

    OdpovědětVymazat