morkusovic česneky

morkusovic česneky

úterý 12. července 2011

retro ozdůbková řada...

Krásný večer Vám všem,
prázdniny, jako již několikátý rok, pro mě znamenají, stovky, no vlastně už několik tisíc vánočních ozdob.
Každý rok mám klasické velmi oblíbené a žádané ozdoby, ale i každoročně vymýšlím několik druhů nových ozdob. Mám totiž spousty letitých, už sběratelů...kteří dychtivě očekávají nové druhy do jejich sbírky vánočních ozdob z Morkusovic dílny.
Ty Vám představím později, jsou v různých výrobních stádiích....
Dnes Vás nechám jen očkem nahlédnout na první nové retro zkušební Morkusovic ozdoby.
Udělala jsem jich jen pár, měla jsem velmi málo speciálního drátku na očka, aby se daly ozdoby zavěsit. Je to speciální drát, který vydrží 1300°C, tedy,  neroztaví se.
 Dnes mi onen drát přišel a může začít "velkovýroba",  už mi schnou další nové druhy 3D retro ozdůbek.
Nu konec zdlouhavého povídání a tu jsou slíbené fotky....














Kráááásný večer Vám všem Vaše Zmorkusovic

17 komentářů:

  1. Tééééda Zuzi, to je zase nádherný pokoukáníčko! Máš to nádherný, ozdobičky mi vyrazily dech!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krása...až budou dej echo hlásím se:-D o medvídky

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko,to je veliká nádhera...máte moc šikovné ruce a úžasnou fantazii...za mě vede meďánek ♥♥♥
    Krásný večer Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer Zuzko, ozdůbky jsou nádherné, i mě nejvíc okouzlil medvídek.
    Mějte se krásně
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzíííí, ty chceš ať mám ještě na veřír infarkt, co? Nestačím se nadýchnout nad tou krásou, skvělá práce, skvělááááááááááááá, jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné! Zvlášť ti medvídci, už aby byly Vánoce :)).
    Hezký večer, Mariana

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzi, nádhera, medvídci, srdíčka, všecičko máš úžasné. Myslím, že Ti ještě pochybí :-) Maríí

    OdpovědětVymazat
  8. pekné slnečné ráno :o).ozdoby sú nádherné.asi,teda určite si už teraz zakladám zbierku týchto nádher.ak bude predaj aktuálny,určite sa hlásim k odberu.

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzko, musí to být docela příjemné osvěžení - tvořit v létě a v horku vánoční ozdoby...;-). Navíc ty tvé jsou okouzlující a moc milé a dovedu si představit jak visí na stromečkách u šťastných rodin, a děti jsou víc "na větvi" z krásných ozdob než z dárků ;-).
    Tleskám za velkou šikovnost!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. Jé Zuzi, konečně se můžu přidat mezi přispívající, nešlo mi se jaksi přihlásit, no, jsem asi pc nemehlo. Ale vlastně ne až tolik velký, když už se mi to povedlo.
    ty ozdobičky jsou krásný, je to divný, chystat se na Vánoce v červenci,ale je to tak, že?
    Krásné léto a blogu moc moc úspěchů. Majka

    OdpovědětVymazat
  11. Zuzi tak to je neskutečná nádhera. Hlavně ti meďošci! Musí to být neskutečná piplačka! Fakt obdivuju!

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím z Vrchlabí.Holka moje, co ty mi to děláš,to je nádhery,že mi to hlava nebere:-)
    Hlásím se do zástupu zájemců.Letos to vidím na nazdobený stromek od tebe.
    Pa Žaneta.
    Až to bude k prodeji,dej mi prosím vědět.

    OdpovědětVymazat
  13. nádhera, jako vše od Vás Zuzko

    OdpovědětVymazat
  14. No já nemůžu,kdybych neseděla,tak padnu na zadek-ty medvídci a ty ceduličky s koníčky a ta srdíčka-bomba!Michaela

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera, z krásneho prostredia vychádzajú krásne ozdoby. Prajem veľa radosti z tvorby. L

    OdpovědětVymazat
  16. Zuzíííííííííííííí já se z těch tvých nedvídku asi po :o)) jsou úúúžasní,nádherníííííííííí, já je chcííííííííííííííííííí :o) MArkéta

    OdpovědětVymazat