morkusovic česneky

morkusovic česneky

pátek 29. června 2012

letní prázdniny začínají soutěží

   Kočenky moc moc všechny zdravím,
je to tuuuuu, PRÁZDNINY!!!!!. K prázdninám patří tábory, sezení u ohně a samo nesmí chybět kytara... nevím jak vy? ale já jsem nachystaná.......
   Mám pro Vás všechny" blogery " SOUTĚŽ . Kolik pak váží mnou vyrobená kytara? Kdo nejpřesněji uhádne do nedělní 20h, dostane ode mě milý dárek. V odkazu můžete pokoušet štěstěnu i na MMB...POZOR - jiná otázka!!




  
Když jsem ono kytarové zátiší fotila, ozval se ptačí randál a pár cm ode mě přistálo ptačí mládě a nevím tedy čeho se po mě dožadovalo, plácalo se ke mě, otevíralo ten obr žlutý vnitřek zobáku a stále tu volá, snad nechce abych jej odoptovala...????




Krásné léto Vám všem Zuzka morkusovic

17 komentářů:

  1. Krásné a stylový společník k tomu- tipuji 876g :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a tady pokračujeme v soutěžení? Tak to dávám rovných 9kilo, bude to váha...!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já si taky tipnu:-). Řekla bych, že kytara váží 1480g:-)

    OdpovědětVymazat
  4. krásná keramika a moc pěkně vyfocená. Já se tedy přidávám s tipem - 3,25 kg

    OdpovědětVymazat
  5. je nádherná a podľa mňa váži cca 2,5kg

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzko, ta je krasna a ja bych rekla 2310g , co?
    Hezky vikend

    OdpovědětVymazat
  7. Ja by som tipovala 2 kg. Tak neviem či som sa trafila. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Tipuju 1780g....a je krásná ....jako vše u vás!!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzanko, tak ta teda je !
    Zkouším také štěstěnu, kolik pak může mít - 1kg ? ;-)
    Krásné dny !

    OdpovědětVymazat
  10. Zuzko, kytara je moc pěkná. Tipuji tak 2.10kg ?
    Přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  11. já tipuju 1,85 kg a asi 45 cm...hihihi Milky

    OdpovědětVymazat
  12. Můj tip je 2,75 kg. Přeji krásný víkend. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Zuzko, můj tip 3,75kg. Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky, tak já taky tipuju-3,69kg. Pěkný slunečný den....Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky,nejsem sice znalec hlíny a velikost se dá jen těžko odhadnout....ale je to tip tak kolem 7,7kg.Krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  16. Hezký nedělní podvečer. Tipuju 5,15kg :)

    OdpovědětVymazat