morkusovic česneky

morkusovic česneky

neděle 3. června 2012

procházka po děšti

   Moc Vás všechny zdravím,
dnes je opravdu promněnlivé počasí, v poledne pražilo sluníčko, pak poprchávalo, pak zas lilo, pak to vypadalo, že už nic,  teď opět lije.....
   A v době, kdy to vypadalo, že už nic, jsem nafotila pár fotek, díky zamračenému počasí má vše krásnou a jasnou barvu a vůbec, řekla bych, že je teď jedno z nejkrásnějších období, než začne žloutnout od sucha trávník...atd.
   Hodně z Vás se mě ptá na pěstování bohyšek v nádobách. Mám je v různých pozinkových kbelících, vaničce, aj. ve všech je velká vrstva keramzitu pak zahradní zemina, v nich zasazené bohyšky. Dle velikosti různý počet. Všechny bohyšky v nádobách kolem "babičina okýnka" nemají odtokové otvory, pač tam vůbec nepší, tam je dle počasí zalévám, tam kde na bohyšky v nádobách prší, mají odtokové díry, aby se nepřemáčely. Žádné bohyšky neuklízím, tam kde jsou, zůstávají trvale i v zimě, nijak neobaluji, nezatepluji, jen až se zatáhnou zakryji hlínu šiškami, aby to nepůsobilo nevzhledně. Nijak ani bohyšky nehnojím. Snad jsem Vám trochu poradila.









































Příjemný zbytek víkendu Zuzka morkusovic

11 komentářů:

  1. Krásné pokoukání!!! A bohyšky v nádobce asi také vyzkouším. Máme na záhonech a dělají parádu, ale do květníku jsem se bála právě kvůli zazimování. No, tak to zkusím :-) Hezký nedělní večer, J.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko přesně tak..já mám jen hlínu a ani nepřikrývám a vše je ok:-) no a jinak tvoje fotky jsou balzám na duši..

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Zuzíku, bohyšky mám od loňska ve starých neckách, inspiraci jsem vzala samo u tebe, akorát ta panašovaná světlo tmovo zelená asi zmrzla, všechny mi už vykoukly a tato ne a ne... Přísavník bych chtěla taky moc, ale nevím, poštou by to asi zahynulo, co ? Kochám se pohledem na tvou letní koupelničku, ty okýnka (paraván) to máš na zakázku? nebo to zase nějakej hlupák někde vyhazoval ??? Mám tolik otázek ... MÁŠ TO VŠECHNO PŘEKRÁSNÝ

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Zuzanko, máš moc pěkně upravenou zahrádku, krásně Ti to kvete, ráda chodím k Tobě, aby polahodila oko.Máš kytičky které třeba vidím po prvé.Móóóc pěkné!!!
    Přeji krásné dny. Luďka

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzí, nááádherná čarodka, ale ty okna v psím víně! BOMBA !!! Jako fakt paráda !!!!No a jinak, jako vždy ... plůtek, já ho fakt miluju! A vlastně jsem si Tě našla podle plůtku, to jsem Ti nikdy neřekla! Poprvé, když jsem našla MMB, tak v bydlení byla Tvoje fotka s plůtkem a bylo to, byla jsem z něj vydřená! Ono mi to zůstalo :-) Nááádhera!

    OdpovědětVymazat
  6. MOc krásné fotky,ta zákoutí závidím,tuhle kytička támhle jiná...ale hlavně mám ráda oranžovou a ta v letní kuchyni oranžová kytička...jak se jmenuje????je přenádherná :-)))Lucka

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzi, nádhera. Máš pro zahradní "architekturu" skvělej cit. Posílám pozdravy ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky a u vás je to taky krásné! :-))Hezký večer Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj. Nechcem sa opakovať, ale vždy sa s radosťou kochám na tvojich obrázkoch.
    Všimla som si, že máš krásne napájadlo pre vtáky http://2.bp.blogspot.com/-hyDIoEpxEus/T8tscgwcG6I/AAAAAAAAJ2c/wtRyCHP-nRc/s1600/P1012185.JPG
    (možno aj toto, slúži ako napájadlo - http://2.bp.blogspot.com/-hyDIoEpxEus/T8tscgwcG6I/AAAAAAAAJ2c/wtRyCHP-nRc/s1600/P1012185.JPG? )

    Nechcela by si sa zúčastniť súťaže na mojom blogu?
    http://letitia-tiba.blogspot.sk/2012/06/napajadla-pre-vtaky-sutaz.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skúsim ešte raz a prehľadnejšie:
      Ahoj. Nechcem sa opakovať, ale vždy sa s radosťou kochám na tvojich obrázkoch.

      Všimla som si, že máš krásne napájadlo pre vtáky obrazok


      Nechcela by si sa zúčastniť súťaže na mojom blogu?
      http://letitia-tiba.blogspot.sk/2012/06/napajadla-pre-vtaky-sutaz.html

      Vymazat