morkusovic česneky

morkusovic česneky

sobota 23. května 2015

o krok dále

   Zdravím všechny v sobotním deštivém dni,
díky počasí práce postupují pomaleji. Čekáme na dodání oken a dveří, chybí finální podlaha, namořit terasy atd ......
   Manžel začal s vybílením dílny a já natiskla vzor na stěny, vyřezaný z houby na nádobí, spotřebovala jsem tak zbytky barev, které se u nás nacházely. Mám tam nějaké malé nedostatky, které musím poopravit, tiskla jsem totiž levou rukou, pravá je stále spíše nefunkční. Dílna už se rýsuje, nu a když se projde skrz, tam bude relaxační zóna, na kterou se už hrozně těším....






8 komentářů:

  1. Zuzanko...před chvilkou jsem obdivovala na MMB...opravdu Vám oběma skláním poklonu.Je to sen mít takové kouzelné místečku k tvoření a relaxaci...jste šikulky.
    Už se moc těším na finalní fotečky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, to je nádhera už se těším na finále....teda, a že vám to jde od ruky:-) smekám!!! Pája-Lavender

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzka, Vaše nápady sú vždy také originálne...kosoštvorcové steny sú super :-) Nech sa Vám v novej dielničke darí ! Danka.

    OdpovědětVymazat
  4. Nedostatky nejsou vidět,naopak DOSTATKY!FAKT KRÁSNÝ!Míša

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, souhlasím, nedostatky tam prostě nejsou. Je to moc krásné. Obdivuji odvahu pustit se do toho "razítkování", ale výsledek opravdu stojí za to :) J.

    OdpovědětVymazat