morkusovic česneky

morkusovic česneky

středa 27. května 2015

zahradní

   Všechny Vás moc zdravím,
 děkuji za komentáře k mé dílně, už se nemůžu dočkat, má psychika se tím doufám zlepší, když už ne ruka.

  Máme konec května, venku zima, prší a prší.....
Zahradě to naprosto vyhovuje, všechno roste před očima. Kvete mé roční mláďátko vistárie alba, úžasně voní, ke květu se chystá růžově kvetoucí akát, je obsypán květy, hrozně se těším až bude v celé své růžové kráse, loni mi totiž pomrzl a měl jen 2 květy. Sehnala jsem po dlouhém pátrání stromový štědřenec, který už také rozkvétá. Bohyškám se letos ohromě daří, mám jich více jak 35 druhů, nu... asi to už bude závislost, ale když ony jsou taaaaak nádherné, tak jak bych mohla odolat... Už jsem si tolikrát říkala, že je musím všechny vyfotit, ale.....ale už bych mohla. Hodně se mě ptáte na bohyšky co mám v nádobách u aťasu. (mimochodem mám tam 13 různých druhů- 3 jsou v zemi a 10 v nádobách). Jsou tam celoročně už několik let, nikam neuklízím, nehnojím, jen zalévám a to i v zimě, jen když nemrzne, když je sníh, nahážu na ně sníh. Jen kvůli dekoraci, v zimě, pokládám na hlínu šišky aj., jiný účel to nemá. Z jara, kdy začínají rašit pohnojím granulovanými slepičáky. Jedinou bohyšku a to white feather, uklízím na zimu do skleníku, je to pro mě poklad, nerada bych o ni přišla.
...a už dost povídání



























11 komentářů:

  1. Díky za procházku zahradou. Je to krása.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, zahrádku máte úúúžasnou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko, Vaše zahrádka to je sen! Nádhera..moc ti přeji, aby se ruka brzy zahojila a ty ses mohla opět vrátit k tvoření. Měj krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Zahradu máte náááádhernou, Strašně ráda se na Váš blog chodím kochat. Dííííky. L :-)

    OdpovědětVymazat
  5. NÁDHERA čistá nádhera, oáza pokoja :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzka ta vaša záhrada je prenadherna.

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzko, to je fakt nádhera. A bohyšky mám taky moc ráda, jen v nádobách se jim u nás nedaří.
    přeji ať je ruka brzy fit. Majka

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzanko, moc jsem se těšila na fotky ze zahrady :) Bohyšky mám také ráda a opravdu, to chladnější počasí jim a celé zahrádce prospívá. Díky Vašem infu o přezimování mám také dvě bohyšky v květináčích a už třetí zimu zvládly zcela neohroženě (a to na ně v zimě občas zapomenu). Děkuji za dnešní nádhernou inspiraci! :) Jola

    OdpovědětVymazat
  9. Dobry den prajem, mate prekrasny blog, v minulosti som ho uz videla ale stratila som link a teraz som sa k nemu opat nejako preklikala a som nadsena prezeram vsetky vase prispevky mame obrovsky talent a cit pre detail. prenadherne su aj vase vyrobky z keramiky, tiez by som sa chcela doma takto realizovat a skraslit si dvor avsak nemam pec na vypalovanie keramiky, viete mi prosim poradit existuje nejaka nahradna hmota ktora je odolna aj poveternostnym podmienkam ktoru netreba vypalovat pri tak vysokej teplote?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Vás zdravím a moc děkuji, jste zlatíčko. Co se týká hmoty, takové která by vydržela venkovní podmínky bez vypalování není. Ale určitě máte ve svém okolí nějakou školu či zařízení s kroužky a tam mají 100% pec. Určitě se s nimi můžete domluvit, že si u něco necháte za poplatek vypálit, já to také dělám. Hlínu si můžete objednat přes net, doma si v klidu něco vyrobíte a necháte vypálit, nebo u Vás máte, jako my, keramický kroužek pro dospělé, optejte se v okolí. Mějte se krásně Zuzka morkusovic

      Vymazat