morkusovic česneky

morkusovic česneky

čtvrtek 7. prosince 2017

morkusovic vánoční jarmark 2017

   Všechny Vás moc a moc zdravím,
letošní jarmark byl poprvé pod sněhem a mělo to načisto pohádkovou atmosféru.
Všem děkujeme, že jste k nám přijeli i děkuji za krásné dárky, jste zlatíčka.
Užívejte poklidný předvánoční čas, abych nezapomněla, vím, že se na blogu moc nezdržuji, nějak není čas, ale najdete mě tu na INSTAGRAMU, sem vkládám téměř denně co je u nás či v dílně nového.























































10 komentářů:

  1. Zuzi ,krásná atmosféra sála z fotek......díky za zprostředkování.H.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, to je taková nádhera. Jen to není fér vůči nám, které bydlíme daleko, a na jarmarky se nedostaneme ;). Vloni jsem u Tebe vyhrála sněhuláka a už mi také dělá radost. Přeji Ti krásný a pohodový předvánoční čas. Ivana z Prahy

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko, moc jsem se těšila až zase vložíš fotky, abych se mohla pokochat krásnými výrobky a hlavně vašim krásným bydlením a zahradou. Musím říci, že jste si letos opravdu mákli na té zahradě. Všechno ne nádherné, úžasné, no prostě nenacházím slov. Ahojky Blanka

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi jsem ráda, že jsme se k Vám konečně vypravili. ta nádhera je nepopsatelná. a večer jsme u Nováků museli vyprávět.
    přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  5. No páni... to bylo návštěvníků a zákazníků. Blahopřeji, pa M.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to bylo nádherné !! To by se mi líbílo - moc!
    Hezký adventní čas!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Kouzelná atmosféra a nádherné výrobky. Je u Vás jako v pohádce.
    Přeji příjemný adventní čas. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem rada,ze nase prvni navsteva jarmarku byla pod snehem :) Bylo to krasne a i kdyz nam cesta k Vam trvala 2 hodiny,tak nelitujeme :) Deti byly nadsene a vsichni se uz moc tesime na dalsi jarmark :) Krasny zbytek roku a hezke svatky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den Zuzi, včera jsem si dala kávu a přečetla celý Venkov a Styl(je to takový můj obřad) konečně tam byl i článek o vás.Odebírám ho pravidelně a myslím, že už jste tam měla být. Upoutávku na další číslo cca před půl rokem a nic.Tak jsem se konečmě dočkala.Nádhera! Moc vám fandím a jste pro mne velkou inspirací.Mějte se krásně Mirka

    OdpovědětVymazat
  10. Zuzi, krása, krása, krása a těch lidí .... vidím, že i letos se jarmar vydařil ... moc tě zdravím .... Marki

    OdpovědětVymazat