morkusovic česneky

morkusovic česneky

středa 28. února 2018

zima v zahradě

   Všechny Vás moc a moc zdravím,
hlásím se po delší odmlce, krapet mě zlobí zdraví, čeká mě za pár dní další operace, nedá se nic dělat, snad bude lépe, člověk musí být stále pozitivní, nic si nepřipouštět, děkuji za úžasného manžela a mou keramickou práci, bydlet někde v paneláku, nic nedělat, asi bych měla nervy v kýblu.
   Stále keramičím, ale ve svém tempu, abych své zdraví dále neodrovnávala, asi jste si všimli, že moc nejsem na mmb, tak nějak to tam načisto upadlo. Ale máme instagram, který se stále učím, na některé věci stále ne a ne přijít, nu hold mám mozkové buňky na něco úplně jiného.... na IG dávám momentky skoro denně tak můžete mrknout SEM už se mi zadařilo i nějaké video od nás....
   Operace neoperace, plánujeme jarní morkusovic jarmark a to poslední sobotu v květnu 26.5., opět se máte na co těšit, mám pro Vás ve výrobě hromadu nádherných novinek.
   Tak a teď něco z té naší zimní zahrady, letos jsme tedy o sníh neměli nouzi, momentálně i o vysoké mrazy, snad ti škůdci a jiné zahradní potvory zmenší své stavy... HURÁ ZÍTRA JE BŘEZEN, až na ty teploty...






















9 komentářů:

  1. Krásná zimní pohádková zahrada :-).
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, moc děkuji za krásnou zimní podívanou, Instagram jsem začala sledovat, ráda se pokochám!
    Moc ti přeji, aby operace dobře dopadla! zdraví je prostě to nejdůležitější!
    Drž se, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko moc tě zdravím. A děkuji za nahlédnutí:))
    Moc ti držím palce ať jsi brzy fit. Mám blbé období už pár měsíců tak věřím,že to už přejde. Letos mě ta zima nějak leze na nervy a to doslova.
    Jak píšeš ještěže máme tu práci, ta mě drží, ale v dílně je čím dál tím větší smutno.
    Doufám,že už ke mě někdo brzy přibude:))nebo se fakt zblázním.pa

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,každý den se dívám,zda od Vás nepřibyde další příspěk o Vaší nádherné zahradě ať je léto nebo zima jako dnes.Dnes jsem se dočkala.Moc pěkné obrázky zimní a již nyní se těším na jarní,hlavně na novou část.Jste pro mě velkou inspirací.Přeji Vám mnoho zdraví a síly do další krásné práce.

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzi, taky jsem se snažila o instagram...ale nějak se to nepovedlo....:-)))...pravda, každý má buňky na něco jiného....:-))) Máte krásnou zahrádku, plnou sněhu, tak si říkám, kde jste k němu přišli....:-)..u nás byl letos jediný den se sněhem...:-(..to snad ještě nikdy nebylo. Přeji hodně zdraví a krásné nadcházející jaro....Už mě ta zima taky nebaví....:-) S:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ohhh So amazing place. So charming garden. Very magical. I like it very much. :) Greetings from Poland. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Takovou kouzelnou zimu tady v Polabí nemáme :( Ještě že mám příbuzné v Beskydech, děti tak měly šanci užít si sníh :) Zuzanko, krásné dny přeji a nevím jak tam u vás, ale u nás je dnes přímo jarně - pracujeme na zahrádce :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Žužu, jsem ráda, že jsi se po dlouhé době ozvala prostřednictvím blogu. Já už v mobilu nemám na instagram místo, tak jsem ráda, že jsi něco zveřejnila tady. Přeji Ti, ať ti operace dopadne co nejlíp. Jsi neuvěřitelně statečná, tak už to snad bude dobrý. Těším se stejně jako ty na jaro a už úplně netrpělivě vyhlížím sluníčko. Opatruj se, pozdravuj rodinu a snad se brzo ukážu. Pá Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, samozřejmě Zuzi, vidíš, já jsem na ty chytré mobily a taky debil. Ani to neumím opravit.

      Vymazat