morkusovic česneky

morkusovic česneky

sobota 28. dubna 2018

duben u nás

   Všechny Vás moc a moc zdravím,
jaro je v plné proudu, dalo by se i říct, že léto, jelikož teploty tomu rozhodně odpovídají.
Zahrada je v plném rozkvětu, jsem nadšená, miluji jaro, ty barvy, vůně, zpěv ptáků .......
   Snad letos nepřijdou kruté jarní mrazíky, jako vloni, stále některé choulostivé letničky bydlí ve skleníku a čekají až "bude čistý vzduch"....
   Většina už víte, že jsem hlavně TU NA INSTAGRAMU, je to hrozně jednoduché, i pro mě, jelikož jsem opět teprve týden bez ortézy, ruka je jak hadr, svaly fuč, proto focení jednou rukou na mobil, je bájo, než držet a běhat s velkým foťákem.
   Kdo k nám už několik let jezdí na jarní i zimní jarmarky, tak tuší, že se blíží termín na morkusovic jarní jarmark. KDY?
 v sobotu 26. května píši celý den jelikož víme, že jste celé ČR i spousta ze Slovenska a naše silnice jsou nevyzpytatelné....jste co nejsrdečněji zváni.
Těšit se můžete na hromady nové keramiky,mou maličkost, Evičku s krásnými šitými poklady, venkovskou zahradu, příjemnou atmosféru, domácí pohoštění a samo i wc v místě.

                                                          velmi důležité, prosím přečíst
CHCI UPOZORNIT, ŽE SE U NÁS VE STARČI OPRAVUJE MOST SMĚREM NA MASTNÍK, JSOU TAK VE STARČI RŮZNÁ OMEZENÍ. JEDNO Z NICH JE, ŽE JSOU K NÁM NA ul. NIVU (OD TŘEBÍČE, I Z DRUHÉ STRANY) ZÁKAZY VJEZDU, NA JARMARK BUDOU ODSTRANĚNY. KDO K NÁM POJEDE JINDY, JELIKOŽ OMEZENÍ BUDE TRVAT DO SRPNA, BUDOU OPĚT ZÁKAZY VJEZDU, ALE PRO MÍSTNÍ, NÁVŠTĚVY, ČI NÁKUPČÍ KE MĚ DO DÍLNY TOTO OMEZENÍ NEPLATÍ, MŮŽETE BEZ OBAV VJET I PŘES ZÁKAZ VJEZDU A DOJET AŽ K NÁM PŘED DŮM, NEBO DO NAŠÍ ULICE. KDYBY VÁS NĚKDO ZASTAVIL, NAHLÁSÍTE, ŽE JEDETE KE MĚ DO DÍLNY, NEBOJTE, V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEBUDETE POKUTOVÁNI.
HODNĚ Z VÁS K NÁM JEZDÍ A NEMÁ PRO DOMLUVU NÁVŠTĚVY MŮJ MOBIL.
TU JE 777559834


















2 komentáře:

  1. Zuzko mám ráda ten tvůj svět, je tak krásný a úplně jiný než ostatní domovy.
    Ať se vám jarmark vydaří, máte krásné počasí a spoustu milých zákazníků. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásně je u vás. V domečku, v ateliéru, na zahradě. Fakt se kochám :)
    Zdravím. Jana

    OdpovědětVymazat