morkusovic česneky

morkusovic česneky

sobota 2. listopadu 2019

VÁNOČNÍ MORKUSOVIC JARMARK 2019

   Všechny Vás moc moc zdravím,
hodně dlouho jsem tu na blogu, vlastně ani na "noťasu" nebyla.....mělo to hned několik důvodů,
kdo mě sleduje na INSTAGRAMU, ví z posledního příspěvku, že mi 13. září po těžké nemoci zemřela maminka, se kterou jsem měla úžasný vztah, byla skvělý upřímný kritik, rádce, kamarádka, člověk pro každou srandu, se kterou jsem byla denně ve styku, pač bydlíme...vlastně bydleli jsme v jedné vsi kousek od sebe. Strašně mi chybí, denně se mi o ní zdá, vedeme nekonečné hovory, je to tak živé, že mám problém... než mi dojde, že to byl sen.....
   Další jak víte mám problémy s klouby, už mám diagnózu, je to vrozená genetická "chyba"...nedá se s tím nic dělat, tak mám letos na svém kontě další 2 operace a bohužel další budou následovat. Nu prostě bude ze mě nakonec robocop či kybork, ale zdravotnictví v tomto jde hodně kupředu, nakonec bude vše z plastu a já nebudu zvonit v kdejaké "bráně"či obchodu.....chi chi chi
   
JE TO TUUUU... VÁNOČNÍ JARMARK UŽ TENTO MĚSÍC

Tak a teď k něčemu veselejšímu, 
už tento měsíc 30. listopadu v sobotu (první adventní víkend) bude opět vánoční jarmark.
adresa : NIVA 186, STAŘEČ 67522 (první ves za či před Třebíč- Borovina - záleží z které strany jedete )
A co Vás letos čeká???
   Nově hned před domem bude stánek s občerstvením (klobásky aj. mňamky, nápoje) hlavně teplé pro zahřátí, můžete tam "odložit" svou netrpělivou mužskou část.... koláčky též chybět nebudou...
   Opět bude nazdobená a nasvícená zahrada, betlém, wc v místě....a co si budete moct zakoupit?
U Evičky šité dekorace i praktické věci, u Alči přírodní dekorace - věnce na pověšení, adventní věnce, lišty, svícny aj. Nově také něco pro Vaše čtyřnohé mazlíčky (obojky, vodítka, hračky, misky, mlsky,aj.) též něco pro morčata, křečky (akvárka, klec, napáječky) - moje mamka měla obchod s chovatelskými a zahradnickými potřebami, tak i něco pro zahradníky (hnojiva, pastičky, postřiky, i na škůdce (slimáky, mravence, krtky, myši aj. havěť) 
   Dále nějaké sušené dobrůtky (jablíčka, višně, aj.) nu a samo hromada novinek z keramiky, bude toho spousta, tak se máte zase na co těšit. A jak by Vám určitě spousta našich příznivců řekla, i daleká cesta za to stojí (a daleká- myslím i 4 hodiny jízdy k nám). 
   Tak že 30. listopadu zaškrtnout či uložit do mobilu, přemluvit manžela, domluvit se s kamarádkami a přijeďte.. moc se na Vás těšíme. Kdo u nás ještě nebyl může vše vidět na živo či poznat mou maličkost... jé a kdo přijede dříve nevadíííí, jste vítáni. 

    A kdo ještě neví tak mě najdete tu na INSTAGRAMU nebo si do vyhledávání napište morkusovic
mějte se krásně a uvidíme se 30. listopadu, tedy pokud dorazíte Vaše 

5 komentářů:

  1. Jee to bych moc ráda dorazila :)

    OdpovědětVymazat
  2. To bude určitě krásné a zajímavá akce. Ale kde ty Morkušovice najdu???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. morkusovic je moje firemní a internetové jméno. Jarmark najdete na adrese: Niva 186, 67522 Stařeč hned první ves u Třebíče-Borovina. Krásný den Zmorkusovic

      Vymazat
  3. Doufám, že se vám nadále daří. Manželka se na vás nedávno ptala. Byla jste jedna z těch, kteří stáli u toho, že sama začala tvořit a živit se tím. A docela se jí daří. :) Teď jsme kupovali vysokozdvižný vozík na palety, protože zakládáme malý skládek, tak abychom nemuseli nosit výrobky ručně. :) Navíc se žena dostala k seriové zakázce pro většího zákazníka, tak se to bude hodit i tam. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mi nombre es Araceli Bethzy de Francia, me siento muy emocionada y quiero compartir en su blog cómo Pedro, un oficial de préstamos, me ayudó con un préstamo de $ 4,000,000.00 para impulsar mi negocio a una tasa del 2% y el proceso de préstamo fue muy rápido para aplicar. a través de su sitio web pero puedes contactar a Pedro en su correo electrónico /: pedroloanss@gmail.com

    OdpovědětVymazat