morkusovic česneky

morkusovic česneky

pátek 15. května 2020

morkusovic domácí jarmark v sobotu 30.května !!!!!

Všechny Vás po delší době zdravím,

Ač to vypadalo kvůli covid-19, že letošní jarní jarmark nebude, vypadá to velmi nadějně, a dle vládního uvolňování z dnešního jednání, se mohou od 25.května pořádat akce do 300 lidí na jednom místě, tak tam v pohodě spadáme i my. 

TAK TÍMTO VÁS CO NEJSRDEČNĚJI ZVEME NA MORKUSOVIC JARMARK 
A TO V SOBOTU 30.KVĚTNA OD 10-18H.

Samo kdo přijede dříve vůbec to nevadí, letos to bude kvůli covid-19 trochu jiné, bez občerstvení, WC bude samozřejmě zpřístupněné, dezinfekce je doobjednaná.
Opět se můžete těšit na nás dva, spoustu nové keramiky, letos nově budou místo Evičky v letní kuchyni poklady z půdy, díky pandemii jsem udělala velkou domácí debordelizci, prohlédnete si čí si posedíte v naší venkovské zahradě, pozdravíte naše slepičí děvčata či naše kočky.

TAKÉ JSTE K NÁM SRDEČNĚ ZVÁNI 6.-7.ČERVNA 9-18H 
NA VÍKEND OTEVŘENÝCH ZAHRAD

Ještě pro ty co neví najdete mě na instagramu tu tu tu

Mám prosbu, kdyby měl někdo navíc sazenici obyčejného červeného rajčete, cuketu či Hokaido, beru ... moc děkuji a moc se Vás s Rosťou těšíme Vaše Zmorkusovic 💚 





1 komentář:

  1. Evičko máš to tady krásný,já jsem jen zvědavá,kdy docílím alespoň tohoto,protože jsem taky utekla z blogu.cz. Ale mě zaujalo to houpací křesílko nad jezírkem já se tam posadit,tak by ze mě byl vodník Volšoveček. Evi přeji ti krásný víkend. Miluška

    OdpovědětVymazat