morkusovic česneky

morkusovic česneky

středa 12. září 2012

naše zahrada na iDNES.cz

   Všechny Vás moc a moc zdravím,
jak víte, zúčastnila jsem se soutěže s naší zahradou, díky Vám všem jsem se umístila na úžasném 2.místě. Tímto ještě jednou všem děkuji.
Tu si můžete přečíst článek o naší zahradě, který vyšel včera na iDNES.cz

   Kočenky kdo pak jede do Prahy na Tendenci 2012, potěšit nejen svá srdíčka ???
Fotky z Tendence 2012 v neděli, mějte se krásně Vaše


6 komentářů:

  1. Zuzko,článek jsem četla a moc gratuluji.Tak krásná zahrada si ocenění zaslouží.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi gratulujem k úspechu. Máte to doma pekné. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeji, blahopřeji k zaslouženému místečku. Je na co se koukát, opravdu překrásnou zahradu jste vybudovali. Přeji krásné dny a kde jinde, než na zahradě :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko,
    také jsem už četla a tvá zahrada si opravdu zaslouží jak ocenění, tak i medializaci , jsi prostě šikulka !
    Tendence to už je tento víkend ?
    Jé. jé já bych tak jela ,vzpomínám si na úžasné loňské fotečky ale asi to opět nevýjde :-(
    Prosím tě, nezapomeň si tentokrát doam peněženku ;-)
    A těším se na spoustu foteček od tebe !

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzko, parádní, moc gratuluju. Chci se zeptat, jak "zazimováváte" letní kuchyň? Něco odnášíte, uklízíte, ten prostor taky nějak zahalíte? Zdravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci moc zdravím a děkuji,
      kromě prdélníčků a polštářů, nic neuklízím. Vše zůstává jak je a vše naprosto bez problémů. Mějte se Zmorkusovic

      Vymazat