morkusovic česneky

morkusovic česneky

pondělí 24. září 2012

večerní kuchyň

   Všechny Vás moc a moc zdravím,
z celého srdce děkuji za nádherné komentáře. Už tento čtvrtek přivezou zbytek kuchyně, který ještě chybí, ani nevíte jak se mooooc těším.
   Srdečně zvu na prohlídku osvětlené kuchyně ještě před finální podobou.












7 komentářů:

  1. Zuzanko, Tvoje kuchyň je jako z pohádky! Miloučká, čisťounká ... má zvláštní "babičkovské" kouzlo a toto osvětlení ji dodává na tajemnosti! Dokonce snad i slyším tikot starých hodin ... Krásný podzim přeji, Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzko,kuchyn je..no jak to popsat..proste skoro jako nase,akorat ja ji mam bilou,takze jsem nadsena,ze nekdo se take neboji poradne osoupane kuchyne.A to ja mam jeste vetsi risk se surovou deskou,pokud budes mit chut,srdecne te zvu na svuj temer novy blog www.bavimebydlet1.blogspot.com,na kuchyn urcite take dojde.

    OdpovědětVymazat
  3. Úchvatné, úchvatné, úchvatné, až jednou budu mít svůj domeček (a já budu), tak mám v plánu ho taky zařídit v tomto stylu, moc se mi to líbí, útulné, zabydlené, hřejivé, no prostě super:))

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanka, kuchynka je úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúžasnááááááááááááááááááááááááááááááááááá

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Zuzka, som očarená!!! Tá tvoja kuchyňa je naozaj ako sen, je to hotové umenie! Je úžasná, tíško závidím! :) Prajem krásny večer!
    PS: máš prekrásny blog, keď bude viac času, tak si ho riadne poprezerám.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Zuzko. No, napřed bych ti ráda pochválila kuchyň, kterou jsem tu náhodně našla. Máš ji již od září, jak jsi spokojená s vařením na ní? Ráda bych se zeptala na výrobce protože sem to nebyla schopná dohledat. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Proč se ptám, chtěla jsem něco v podobném stylu do letní chaty, kde je starý původní nábytek, co by šel zrenovovat a trochu poladit barevně, ale linka je hrozná, plechovka z paneláku. Tak jsem si našla nějaké stolařství co to zmáknou udělat ve stylu, aby to sedělo. Našla jsem si něco tady www.interiery-proschl.cz/kuchyne-na-miru, ale ráda bych znala vaši firmu. Člověk si líp udělá představu o ceně i o tom, jak to bude vypadat v praxi. Kuju. Zůza P.

    OdpovědětVymazat