morkusovic česneky

morkusovic česneky

neděle 30. září 2012

podzim u nás

   Krásný nedělní večer přeji,
už tu máme podzim, u nás zatím nádherný, i když v dílně v plné vánoční polní...
Podzim mám hrozně ráda, hlavně pro jeho nádhernou pestrobarevnou stránku, ovšem mlhavý, deštivý tedy moc nemusím. Ale jak jsem už psala, u nás je zatím nádherně.

















 





7 komentářů:

  1. Máš krásnu záhradku! Takú by som raz chcela mať, plnú zelene a kvetov, musí to byť radosť sa v nej prechádzať. Ja mám jeseň rada, ale tiež iba pre farby, hmly a dážď - rozmočené lístie, to nemusím. Ale mojím naj zostávajú jar a leto... aj tie sú plné farieb a príjemný teplôt :) Záhradku máš krásne nadekorovanú, teším sa na ďalšie príspevky, prajem pekný večer :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, to je jako pohlazení...
    Krásný večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. U vás je podzim nádherný, krásné fotky. Já nestíhám ani podzimní výzdobu.

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko, u Vás je tak nádherně podzimně! Je mi u Vás moooc dobře! Krásný podzim a vánoční tvoření ... Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, moc krásné!!! Podzim je opravdu nádherný :-) J.

    OdpovědětVymazat
  6. Pięknie. Dynie na 3 i na ostatnim zdjęciu wyglądają, jak lukrowane babeczki:)

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzko,o krasne zahrade ti psat nebudu,to je jasna vec,to ti pise kazdy,ale vsimla jsem si novych kresel s podnozkami,nebo lehatek,ja jsem podobne mela jiz dvakrate doma,ale musela jsem je vratit kvuli konstrukci,odkudpak ty je mas?

    OdpovědětVymazat